پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل جدید کوروت

نسل جدید کوروت در راه است

اتفاقات اوایل سال گذشته و سندهای منتشر شده در سال 2014 هواداران را امیدوار به معرفی نسل جدید کوروت کرده اند. این احتمال با عکس هایی که چندی پیش از پیست جنرال موتورز منتشر شد شدت گرفته است.   اوایل سال پیش بود که جنرال موتورز نمونه پروتایپی از ترکیب کوروت c7 و هولدن کومودور […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۹ تیر ۱۳۹۵

اتفاقات اوایل سال گذشته و سندهای منتشر شده در سال 2014 هواداران را امیدوار به معرفی نسل جدید کوروت کرده اند. این احتمال با عکس هایی که چندی پیش از پیست جنرال موتورز منتشر شد شدت گرفته است.

 

اوایل سال پیش بود که جنرال موتورز نمونه پروتایپی از ترکیب کوروت c7 و هولدن کومودور SSV معرفی کرد. این کار کارشناسان خودرو را تحریک کرد تا معرفی نسل جدید کوروت با موتوری در میانه را پیش بینی کنند. همچنین این اتفاق با ثبت نشان زورا توسط جنرال موتورز دست به دست هم داد تا این احتمال افزایش یابد. نشان زورا از نام زورا آرکوس دانتف برگرفته شده است. زورا کسی بود که دست به ساخت نخستین نسل کوروت زد و به عنوان پدر کوروت شناخته شد.

نسل جدید کوروت

نسل جدید کوروت

همه اینها یک طرف، عکس هایی که چندی پیش از پیست اختصاصی جنرال موتورز به نام میلفورد منتشر شده یک طرف. این عکس تیر آخر را بر قلب هواداران کوروت زد تا بیش از پیش مطمءن شوند که نسل جدید کوروت در راه است. چیزی که تصاویر جاسوسی منتشر شده نشان می دهد این است که تغییرات نسل جدید کوروت فراتر از یک فیس لیفت ساده است. چرا که در این مدل تست شده، که با پوشش های مختلف مخفی شده، تغییراتی بنیادین را با خود به همراه دارد. به طور مثال پنل های قسمت پنجره عقب حذف شده اند تا خنک کاری و تامین هوای موتور راحت تر شود.
عکس های منتشر شده از پیست نشان می دهد که کوروت مورد نظر توسط یک کوروت C7 و چند خودروی دیگر از جمله کادیلاک CTS مشایعت می شود. همان طور که اشاره شد این تست و وقایع دیگر هواداران کوروت را حسابی امیدوار کرده است و پیش بینی می شود خیلی زودتر از آن چه فکرش را بکنید، نسل جدید کوروت معرفی شود.

خودروهایی ارزان با حداقل 400 اسب بخار قدرت

کوروت مسروقه پس از ۳۳ سال ، به خانه بازگشت

پتنت جنرال موتورز موتور توربو دو مرحله ای را نشان می دهد

رقابت جنرال موتورز در عرصه خودروهای خودران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی