پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هوندا

انتشار تصویر اینفوگرافیکی از چهل سال تاریخ هوندا Accord

شرکت هوندا چهلمین سالگرد Accord را جشن گرفته، مدلی محبوب در ایالات متحده. نخستین نسل Accord در ژوئن سال 1976 معرفی شد و یک خودروی هاچ بک کوچک سه درب کرد که مقایسه با نسل فعلی تفاوت بسیاری دارد. در حالی که هوندا نسل اول Accord به عنوان یک مدل هاچ بک معرفی نمود، اما نسل فعلی به عنوان […]

javankhodro
جمعه - ۱۱ تیر ۱۳۹۵

شرکت هوندا چهلمین سالگرد Accord را جشن گرفته، مدلی محبوب در ایالات متحده. نخستین نسل Accord در ژوئن سال 1976 معرفی شد و یک خودروی هاچ بک کوچک سه درب کرد که مقایسه با نسل فعلی تفاوت بسیاری دارد.

در حالی که هوندا نسل اول Accord به عنوان یک مدل هاچ بک معرفی نمود، اما نسل فعلی به عنوان سدان رده بالا شناخته می شود. همچنین نسل اول تنها 68 اسب بخار قدرت داشته و یک خودرو چرخ جلو محرک بود.

Accord موفق شد طی این چهل سال به یکی از محبوبترین خودروهای ایالات متحده تبدیل شود و تاکنون بیش از 12.7 میلیون دستگاه Accord طی چهل در این کشور به فروش رسید. همچنین اکثریت این اتومبیل ها نیز در ایالات متحده به تولیدرسید که قابل توجه است.

هوندا برای کارنامه درخشانش در ایالات متحده به عنوان خودروساز ژاپنی افتخار می کند. در بیانیه ای جان مندل یکی از مدیران هوندای ایالات متحده اظهار داشت:

“Accord مظهر روح چالش برانگیز هونداست و تعهد ما به ارائه محصولات نوآورانه، باکیفیت و با ارزش را به مشتریانمان نشان می دهد.”

گذشته از این ها تصویری اینفوگرافیکی نیز منتشر شده و 40 سال سرگذشت Accord را نمایش می دهد.

منبع:motor1.com

برچسب‌ها : Accordآکوردهوندا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی