پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرایط فروش لندمارک

قیمت فروش نقدی و اقساطی لندمارک شاسی بلند

قیمت فروش نقدی و اقساطی بلند لندمارک شاسی بلند ۲۴۰۰ سی سی محصول بهمن موتور اعلام شد. بهمن موتور لندمارک شاسی بلند۲۴۰۰سی سی را با قیمت ۸۰۷٫۸۰۰٫۰۰۰ ریال،  طی تحویل ۱۰ روزه به فروش می رساند. همچنین در صورت خرید اقساطی نیز باید حدود  ۲۶۴٫۱۰۰٫۰۰۰ ریال پرداخت شود. پیشرانه این خودرو توسط میتسوبیشی طراحی شده […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۲ تیر ۱۳۹۵

قیمت فروش نقدی و اقساطی بلند لندمارک شاسی بلند ۲۴۰۰ سی سی محصول بهمن موتور اعلام شد.

بهمن موتور لندمارک شاسی بلند۲۴۰۰سی سی را با قیمت ۸۰۷٫۸۰۰٫۰۰۰ ریال،  طی تحویل ۱۰ روزه به فروش می رساند. همچنین در صورت خرید اقساطی نیز باید حدود  ۲۶۴٫۱۰۰٫۰۰۰ ریال پرداخت شود.
پیشرانه این خودرو توسط میتسوبیشی طراحی شده و با حجم ۲٫۴ لیتر و ۱۶ سوپاپ توانایی تولید حداکثر قدرت ۱۲۸ اسب بخار در دور موتور ۵۲۰۰ را دارد.
در کنار سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل و جعبه دنده مناسب، گشتاور 200 نیوتون متری که در دور 2500 تا 3000 منتقل می شود، توانایی حرکتی مناسبی به این خودرو می بخشد.
عرض نسبتا زیاد لاستیک ها نیز یکی از دلایلی است که روی کنترل خودرو تاثیر مناسبی می گذارد. زوایای ورود و خروج از شیب هم جوری طراحی شده تا در شیب های زیاد جای نگرانی نباشد.
شاسی نردبانی مجزای این خودرو امنیت و قدرت هیجان انگیزی را برای راننده به ارمغان می آورد و این فرصت را برای وی ایجاد می کند تا با فراغ بال همراه با این خودرو به دامن طبیعت، کوه و دشت سفر نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • همایون کریمی | 26/11/1395 در 13:35

    سلام، من از استان ایلام تماس میگیرم، قصد دارم خودرو لند مارک رو بصورت اقساط بخرم ؛ ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید

  • همایون کریمی | 26/11/1395 در 13:37

    خودرو لند مارک رو پسندیدم؛ قصد خرید دارم لطفا راهنمایی کنید

کیوسک مطبوعاتی