پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو کارفرمای منتخب در سال ۹۴

ایران خودرو کارفرمای منتخب سال ۹۴

در پنجمين همايش تكريم از كارفرمايان نمونه كشور،گروه صنعتی ايران خودرو به عنوان كارفرماي منتخب و نمونه سال 94 استان تهران معرفي شد. به گزارش ايكوپرس، در اين همايش كه با حضور وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و وزير دادگستري در ساختمان سازمان تامين اجتماعي برگزار شد، از تلاش مديرعامل گروه صنعتی ایران خودرو […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۵

در پنجمين همايش تكريم از كارفرمايان نمونه كشور،گروه صنعتی ايران خودرو به عنوان كارفرماي منتخب و نمونه سال 94 استان تهران معرفي شد.

به گزارش ايكوپرس، در اين همايش كه با حضور وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و وزير دادگستري در ساختمان سازمان تامين اجتماعي برگزار شد، از تلاش مديرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان كارفرماي نمونه با اهداي تنديس قدرداني شد.

ایران خودرو کارفرمای منتخب در سال ۹۴

مهندس ناقدی، قائم مقام اجرایی مدیر عامل ایران خودرو در این مراسم تندیس کارفرمای نمونه استان تهران را به نیابت از مهندس یکه زارع دریافت کرد. در اين همايش، وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي، كارگران و كارفرمايان را صاحبان اصلي سازمان تامين اجتماعي دانست و ضمن حسنه خواندن تكريم از آنان گفت: اين امر انگيزه هاي بيشتري در آن ها براي چرخش چرخ هاي اقتصادي كشور و محافظت و پاسداري از منابع و كاركردهاي ارزشمند سازمان تامين اجتماعي ايجاد مي كند.
علي ربيعي، با اشاره به لزوم پاسخگويي به خيل عظيم كارجويان در آينده گفت: بايد جامعه اي را به مقصد برسانيم كه اعتماد اجتماعي ميان همه اقشار و طبقات آن تضعيف شده است.
وي افزود: در اين مدت با تمامی توان سعی کرده ایم تا به تامين اجتماعي انعطاف پذير برسيم. وي بااشاره به لزوم هم فكري در تصميمات، درباره چگونگي ایجاد اشتغال بيشتر، ماهيت سرمايه گذاري، نوع مشاغل و حمايت از توليد داخلي گفت: به اعتقاد من، جريان توليد و ايجاد شغل نياز به مباحثه و تبادل‌نظر بيشتر با کارفرمايان دارد تا بتوانيم برای آن راه‌حل پيدا کنيم.

گفتني است، هدف از برگزاری اين همايش و تجليل از کارفرمايان، تقدير از توليدکنندگانی بود که در شرايط تحريم و مشکلات اقتصادی، جريان توليد کشور و اشتغال جوانان را حفظ کردند. تاثيرگذاری بر تقويت توليد ملی، همکاری با سازمان تامين‌اجتماعی و پرداخت به‌موقع حقوق کارگران و حق‌بيمه آن‌ها و دفاع از حقوق کارگران، از ملاک‌های گزينش توليدکنندگان نمونه از سوی سازمان تامين‌اجتماعی اعلام شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی