پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات رسانی ویژه ایساکو در تعطیلات عید فطر

ایساکو همراه مسافران در تعطیلات عید فطر

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو، آماده خدمت رسانی به مسافران تعطیلات عید فطر است. به نقل از روابطز عمومی شرکت ایساکو، حدود 110 نمایندگی از تاریخ 16 تا 18 تیر ماه برای خدمت رسانی به شهروندان در تعطیلات عید سعید فطر مهیا شده اند. در این طرح تیم های مجرب ایساکو در […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۴ تیر ۱۳۹۵

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو، آماده خدمت رسانی به مسافران تعطیلات عید فطر است.

به نقل از روابطز عمومی شرکت ایساکو، حدود 110 نمایندگی از تاریخ 16 تا 18 تیر ماه برای خدمت رسانی به شهروندان در تعطیلات عید سعید فطر مهیا شده اند.

در این طرح تیم های مجرب ایساکو در بخش های مهندسی، بازرگانی و شبکه امداد خودرو با یک برنامه ریزی دقیق، قطعات پر مصرف در حوزه گارانتی و امداد ویژه را تامین کرده و در اختیار نمایندگان قرار داده اند. تا خدمت رسانی به مشتریان علاوه بر آسان شدن، سرعت مناسبی هم پیدا کند.

رضا حسینی، مدیر عامل شرکت ایساکو از شهروندان خواست تا با خرید قطعات استاندارد و اصلی از نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز، سفر آرام و بی خطری را برای خود و خانواده شان فراهم کنند.

وی تاکید کرد: ناوگان امداد ایران خودرو مانند همیشه آماده خدمت رسانی جاده ای است و مردم عزیز در صورت نیاز به دریافت خدمات امدادی، می تواند با شماره تلفن 096440 تماس حاصل کنند.

لیست نمایندگی های مجاز منتخب در ایام خدمات رسانی، در سایت ایساکو به آدرس WWW.ISACO.IR قابل مشاهده است.

 

پرداخت وام به متقاضیان خرید تاکسی و امداد خودرو

ایران خودرو کارفرمای منتخب سال ۹۴

عیدی ایران خودرو برای عید فطر
تسهیلات خرید قطعات ایساکو و خدمات تعمیرگاهی برای فرهنگیان

تغییر مدیرعامل ایساکو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی