پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا GT86 جدید ۲

نسخه جدید تویوتا GT86 جذاب تر از قبل

جزئیات تویوتا GT86 برای سال ۲۰۱۷ نسخه جدید تویوتا GT86 مدل ۲۰۱۷  برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ و در مسابقات سرعت GoodWood به نمایش درآمد. به تازگی تویوتا جزئیات بیشتری از این کوپه اسپرت و جوان پسند را اعلام کرده است که می توان به تغییراتی در پیشرانه، سیستم تعلیق و کابین آن اشاره […]

میلاد میرعابدینی
جمعه - ۱۸ تیر ۱۳۹۵

جزئیات تویوتا GT86 برای سال ۲۰۱۷

نسخه جدید تویوتا GT86 مدل ۲۰۱۷  برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ و در مسابقات سرعت GoodWood به نمایش درآمد. به تازگی تویوتا جزئیات بیشتری از این کوپه اسپرت و جوان پسند را اعلام کرده است که می توان به تغییراتی در پیشرانه، سیستم تعلیق و کابین آن اشاره کرد.
تغییرات نمای جلویی تویوتا GT86 شامل جلو پنجره مشبک جدید به همراه سپر و چراغهای مه شکن باز طراحی شده می شود که توانسته است ظاهر جلویی خودرو را اسپرتی تر از قبل جلوه دهد. در نمای عقب تویوتا GT86 تغییراتی در اسپویلر دیده می شود که می تواند قابلیت آیرودینامیک این کوپه تند و تیز را بهبود دهد. همچنین چراغهای عقب با استفاده از لامپ های LED گرافیک جذاب تری از قبل دارد. از دیگر تغییرات انجام شده می توان به رینگ هایی جدید اشاره کرد که کلکسیون جذابیت های تویوتا GT86 را تکمیل می کنند.

داخل کابین تویوتا GT86 هم دستخوش تغییراتی همچون استفاده از چرم جدید برای قسمتهایی از کابین و همچنین استفاده از پارچه هایی با خط دوخت متضاد نقره ای رنگ شده است. فرمان لاغر و اسپرت از نو طراحی شده و علاوه بر وجود امکان کنترل سیستم صوتی، نشان GT86 هم در وسط آن حک شده است.
تویوتا GT86 جدید

برای GT86 جدید از همان موتور بنزینی ۲ لیتری استفاده می شود که با تغییرات اعمال شده توانش آن از ۱۹۷ اسب بخار به ۲۰۴ اسب بخار رسیده است. سیستم تعلیق هم با بازبینی های انجام شده باعث بهبودی هر چه بهتر خودرو در رانندگی و چابکی آن شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی