پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سانگ یانگ تیوولی

سانگ یانگ تیوولی بهترین کراس اوور 2016 کره

سانگ یانگ تیوولی عنوان بهترین کراس اوور کره 2016, BEST DOMESTIC COMPACT SUV را از آن خود کرد. پروفسور پارک هیونگ سو(Park Heung-soo) استاد دانشگاه بازرگانی و تجارت یونسی مقاله ” برترین برندها – چگونه برندها بر شرایط سخت غلبه کردند ” را  در روزنامه هرالد کره ( koreaherald ) روزنامه ای انگلیسی زبان که در سال […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۰ تیر ۱۳۹۵

سانگ یانگ تیوولی عنوان بهترین کراس اوور کره 2016, BEST DOMESTIC COMPACT SUV را از آن خود کرد.

پروفسور پارک هیونگ سو(Park Heung-soo) استاد دانشگاه بازرگانی و تجارت یونسی مقاله ” برترین برندها – چگونه برندها بر شرایط سخت غلبه کردند ” را  در روزنامه هرالد کره ( koreaherald ) روزنامه ای انگلیسی زبان که در سال 1953 و در سئول، کره جنوبی تاسیس شده که هیات تحریریه و سردبیران از نویسندگان کره ای و بین المللی هستند، منتشر کرده است.

در این مقاله نام برندهای محبوب کره جنوبی در سال 2016 آورده شده و عنوان بهترین کراس اوور – شاسی بلند جمع وجور – (COMPACT SUV) کره 2016 به سانگ یانگ تیوولی داده شده است. نام تیوولی معکوس عبارت I LOV IT به شمار می رود.

تولید مدل های تیوولی (نام صادراتی XLV) در 13 ژوئن به بیش از 100 هزار دستگاه رسید و این موفقیت به همراه مراسم جشنی در پیونگتائک کارخانه مونتاژ خط 1 در ژوئن 2016 برگزار شد. همچنین فروش تجمعی این خودرو در ماه ژوئن از 104,445 واحد از پیشی گرفته است.

 سایت رسمی رامک خودرو

مذاکره خودروسازان با برندهای مطرح ایتالیایی، آلمانی و کره ای

راه اندازی خط تولید خودرو کره ای خواسته رئیس سازمان توسعه تجارت

شکستن رکورد فروش ماهانه توسط سانگ یانگ تیوولی

بررسی فنی MG GS

آشنایی با برترین خودروهای کراس اوور و شاسی بلند کوچک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی