پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

MVM X33 S

MVM X33 جدید، پاسخی جدید به یک انتظار

پس از عرضه مدل های قبلی  MVM X33  توسط شرکت مدیران خودرو و استقبال قابل توجه از آن، نسخه جدید x33 که نسل سوم این خودرو به شمار می رود کاملاً برای قدرت نمایی برند MVM در بازار کراس اوور های ایران طراحی شده است. قیمت مناسب این خودرو زیبا با توجه به بازار هدف آن به راحتی می تواند تبدیل […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۷ تیر ۱۳۹۵

پس از عرضه مدل های قبلی  MVM X33  توسط شرکت مدیران خودرو و استقبال قابل توجه از آن، نسخه جدید x33 که نسل سوم این خودرو به شمار می رود کاملاً برای قدرت نمایی برند MVM در بازار کراس اوور های ایران طراحی شده است.

قیمت مناسب این خودرو زیبا با توجه به بازار هدف آن به راحتی می تواند تبدیل به یکی از گزینه های اصلی پیش روی مشتریان شود. آپشن های خاص و همینطور شاسی بلند بودن این خودرو نیز می تواند حتی مشتریان خودروهای سواری را برای راندن یک خودروی شاسی بلند همه چیز تمام وسوسه کند.

این خودرو با موتور 2 لیتری DVVT و جعبه دنده اتوماتیک CVT برای رقابت با رقبای هم رده اش همچون همیشه آماده است. با توجه به حضور چندین ساله شریک تجاری مدیران خودرو یعنی کمپانی چری در ایران و همینطور تست های مختلف برترین مهندسان بین المللی روی نسل های قبلی این خودرو به منظور بهینه سازی و کالیبراسیون حداکثری این خودرو با شرایط کشور ایران، شاهد تغییرات بسیار خوبی از جمله کاهش صدای ورودی به اتاق، بهبود شتاب و همینطور افزایش استانداردهای ایمنی و مصرفی این خودرو در مدل جدید این محصول هستیم.

MVM X33 S

یکی از بخش‌هایی که می‌تواند تجلی اثرات مهندسی و استفاده از تکنولوژی های جدید در محصولات شرکت مدیران خودرو باشد، بهره‌گیری از گیربکس اتوماتیک CVT در این محصولات است. این شرکت در زمره شرکت‌های پیشرو در بهره‌گیری از گیربکس‌های اتوماتیک CVT در ایران است و دانش بسیار بالایی در توسعه و بهره‌برداری از این گیربکس‌ها در محصولات خود دارد. مدل قبلی این خودرو به عنوان اولین خودرو ساخت داخل با تکنولوژی CVT وارد بازار شد و به‌ این‌ ترتیب از همین دانش فنی به صورت بهینه سازی شده برای گیربکس مورد استفاده در MVM X33 S نیز بهره برده است. این گیربکس می‌تواند رانندگی نرمی را برای MVM X33 S فراهم کند ضمن آنکه همواره دور موتور را در بهترین وضعیت نگه می‌دارد و به همین دلیل مصرف سوخت این خودروی شاسی بلند بهینه خواهد بود. علی رغم اینکه گیربکس این خودرو توانایی رانندگی اسپرت را هم دارد و در مواقع لزوم می‌تواند به‌خوبی ضرایب دنده را سنگین کند تا خودرو بتواند در زمان لازم شتاب گیری بالایی هم داشته باشد. این اطمینان به خریداران این محصول داده می شود که علاقه مند به رانندگی با این خودرو خواهند شد چراکه این گیربکس‌ها به دلیل عدم تعویض دنده، رانندگی آرامی را فراهم می‌کنند که این خودرو را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها در شهرهای شلوغ میکند. البته برای علاقه‌مندان یک رانندگی اسپرت، این گیربکس قابلیت تعویض دنده (تیپ ترونیک) را نیز دارد و راننده می‌تواند مانند یک گیربکس شش دنده اتوماتیک، ضرایب گیربکس را از طریق دسته ‌دنده شیک این خودروافزایش یا کاهش دهد.

MVM X33 S

ابعاد خارجی MVM X33 جدید به خوبی طراحی شده و شکل داینامیک خاصی به آن بخشیده است، در عین حال، این طراحی استاندارد لطمه ای به ظاهر زیبای این خودرو در چشم بیننده وارد نکرده است. MVM X33 به نحوی طراحی شده که مستقیماً تناسب خود را در فضای سرنشینان نشان می دهد. فاصله بین دو محور به عنوان معیاری اساسی در خودرو‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد چرا که فضای سرنشینان در واقع بین دو محور در نظر گرفته می‌شود‌. فاصله بین دو محور MVM X33 S  عدد  2510میلی‌متر را نشان می‌دهد. فاصله این MVM X33 جدید از سطح زمین در حالت ایستاده و بدون سرنشین و بار 190 میلی متر است که یک سر و گردن بالاتر از رقبا در خیابان جلب توجه می کند.

MVM X33 S

به طور کلی MVM X33 s شاسی بلندی است که علاوه بر داشتن خصوصیات یک خودرو شاسی بلند، راحتی رانندگی یک خودرو سواری را برای راننده تامین میکند و پیش بینی می شود همچون همیشه یکی از گزینه های مورد توجه مشتریان در انتخاب این رده قیمتی باشد. این خودرو قرار است به زودی توسط شرکت مدیران خودرو رونمایی و به بازار عرضه شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی