پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا کرولا فیس لیفت

شرایط فروش تویوتا کرولا 2016

ایرتویا به عنوان نماینده تویوتا در ایران، به تازگی شرایط فروش جدیدی را برای تویوتا کرولا 2016 در نظر گرفته است. متقاضیان خرید تویوتا کرولا ۲۰۱۶ می‌توانند از میان شرایط فروش متنوعی که از سوی ایرتویا ارائه شده، یکی از روش‌های فروش نقدی، اقساطی و یا مشارکتی را با توجه به بودجه خود برای خرید این سدان محبوب […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۸ تیر ۱۳۹۵

ایرتویا به عنوان نماینده تویوتا در ایران، به تازگی شرایط فروش جدیدی را برای تویوتا کرولا 2016 در نظر گرفته است.

متقاضیان خرید تویوتا کرولا ۲۰۱۶ می‌توانند از میان شرایط فروش متنوعی که از سوی ایرتویا ارائه شده، یکی از روش‌های فروش نقدی، اقساطی و یا مشارکتی را با توجه به بودجه خود برای خرید این سدان محبوب و خانوادگی انتخاب کنند.

در روش خرید نقدی، دو مدل XLI و مدل جدید XLI تیپ X برای فروش عرضه شده است. قیمت مدل XLI برای خرید نقدی ۱۲۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان است و تیپ X با امکانات کامل‌تر قیمتی معادل ۱۳۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان دارد. هر دو این خودروها به‌صورت تحویل فوری به فروش می‌رسند و با پرداخت مبلغ، مشتری می تواند بلافاصله خودرو خود را دریافت کند.

شرایط فروش ویژه در جشنواره نوروزی ایرتویا (نوروز 96)

تویوتا کرولا فیس لیفت

مسابقه هیبریدی ایرتویا_ژاپن

برای هر دو خودرو شرایط فروش اعتباری نیز فراهم شده تا خریداران علاقه‌مند به این خودروها بتوانند با بودجه‌ای محدودتر خودروهای خود را دریافت کنند. کرولا XLI کرولا با دو پیش پرداخت ۹۵,۱۰۰,۰۰۰ و ۷۷,۹۱۴,۰۰۰ تومانی عرضه می‌شود که در حالت اول باقی مانده مبلغ را در چهار قسط دوماهه هر یک به مبلغ ۷میلیون تومان خواهید پرداخت و در حالت دوم کل مبلغ را در شش قسط سه‌ماهه با اقساط ۸,۹۸۰,۰۰۰ پرداخت می‌کنید. تیپ X را نیز می‌توانید به‌صورت اقساطی خریداری کنید. برای این منظور دو پیش پرداخت ۱۰۳,۲۰۰,۰۰۰ و ۸۶,۰۸۰,۰۰۰ پیشنهاد شده است که دوره‌های بازپرداخت آن‌ها چهار قسط دوماهه و شش قسط سه‌ماهه است. در روش فروش اعتباری نیز تحویل خودروها به‌صورت فوری خواهد بود.

شرایط فروش تویوتا کرولا

علاوه بر این، تویوتا شرایط فروش مشارکتی را نیز با سود مشارکت ۲۰ تا ۲۲درصد و سود انصراف ۱۸ تا ۲۰درصد در دوره‌های ۹۰، ۱۲۰ و ۱۸۰ روزه عرضه کرده است ضمن آنکه دو میلیون تومان نیز تخفیف ویژه در زمان تکمیل وجه به خریدار تعلق می‌گیرد. پرداخت‌ها در این طرح فروش ثابت است و پیش پرداخت در آن ۴۲تومان بوده و در فواصل ۳۰ و ۶۰ روزه نیز باید هر بار ۱۴میلیون تومان پرداخت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • Masoud | 23/08/1395 در 18:10

    شرکت ایرتویا که در حال حاضر این خودرو رو برای فروش نداره!

کیوسک مطبوعاتی