پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اسکانیا

سرمایه گذاری اسکانیا در ایران

شرکت سوئدی اسکانیا که زیر مجموعه گروه فولکس واگن محسوب می‌شود برنامه گسترده‌ای جهت سرمایه گذاری برای تولید کامیون و اتوبوس در ایران دارد. این شرکت برای تولید کامیون با شرکت ماموت و برای تولید اتوبوس و مینی بوس با شرکت عقاب افشان در ایران همکاری می‌کند. پس از توافق هسته‌ای چندین بار مدیران ارشد […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۸ تیر ۱۳۹۵

شرکت سوئدی اسکانیا که زیر مجموعه گروه فولکس واگن محسوب می‌شود برنامه گسترده‌ای جهت سرمایه گذاری برای تولید کامیون و اتوبوس در ایران دارد.

این شرکت برای تولید کامیون با شرکت ماموت و برای تولید اتوبوس و مینی بوس با شرکت عقاب افشان در ایران همکاری می‌کند.

پس از توافق هسته‌ای چندین بار مدیران ارشد اسکانیا به ایران سفر کرده‌اند در آخرین سفر مدیر عامل اسکانیا قول سرمایه گذاری در ایران را داده است.

هنریک سون مدیرعامل اسکانیا گفته است: «اسکانیای سوئد برای تولید اتوبوس و مینی بوس در سمنان سرمایه گذاری می‌کند و روند همکاری‌های دو طرفه بین شرکت اسکانیا و شرکت‌های ایرانی در ساخت و تجهیز ناوگان حمل و نقل جاده‌ای افزایش خواهد یافت. شرکت سوئدی به دنبال تامین قطعات مینی بوس‌های اسکانیا از شرکت‌های خودروسازی ایرانی است تا با توجه به مرغوبیت کالاهای ساخت ایران، ناوگان حمل و نقلی خود را از خرید قطعات بی‌نیاز سازد همچنین این تولیدات می‌تواند زمینه ساز صادرات گسترده این محصولات در سطح جهان باشد.»

هفت حقیقت خواندنی از جهان کامیون ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی