پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هایما اس 7-هایما S7

جلسه هم اندیشی ایران خودرو با خریداران هایما S7

در راستای طرح تکریم مشتریان، جلسه هم اندیشی با خریداران هایما S7 با حضور جمعی از مدیران ایران خودرو و مشتریان این خودرو که به صورت تصادفی انتخاب شده بودند برگزار شد. در این جلسه تعدادی از مشتریان محصول هایما که به صورت تصادفی انتخاب شده بودند، ضمن ابراز رضایت از این خودرو، دیدگاه های خود […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

در راستای طرح تکریم مشتریان، جلسه هم اندیشی با خریداران هایما S7 با حضور جمعی از مدیران ایران خودرو و مشتریان این خودرو که به صورت تصادفی انتخاب شده بودند برگزار شد.

در این جلسه تعدادی از مشتریان محصول هایما که به صورت تصادفی انتخاب شده بودند، ضمن ابراز رضایت از این خودرو، دیدگاه های خود درباره محصول و خدمات پس از فروش را بیان کردند.

براساس اظهارات مدیران حاضر در جلسه، با توجه به تیراژ تولید محصول، ۳۵ نمایندگی در سراسر کشور و پنج نمایندگی در مناطق مختلف تهران به منظور ارایه خدمات انتخاب شده که در صورت افزایش فروش، این تعداد نیز افزایش خواهد یافت.

مدیر ارتباط با مشتری ایران خودرو نیز در این نشست، اجرای طرح نظرسنجی از مشتریان در زنجیره تولید، عرضه و خدمات پس از فروش محصول جدید را از سیاست های ایران خودرو و تاکیدهای مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برای افزایش رضایت مشتریان دانست و گفت: با گذشت شش ماه از عرضه محصول «اس.۷» جلسه تبادل نظر با خریداران این خودرو اجرا شده است.

اشکان فربد گفت: راهبرد اصلی ایران خودرو رضایت مشتریان است و ما در صدد هستیم تا دایره خدمات ویژه محصولات جدید را به محصولات دیگر ایران خودرو گسترش دهیم.

در این جلسه ضمن اشاره به مطالعات صورت گرفته قبل از عرضه این خودرو به بازار اعلام شد که ایران خودرو برای افزایش سهم بازار در بخش خودروهای شاسی بلند، خودروی S7  را با حاشیه سود پایین و دامنه قیمتی بسیار مناسب در بین خودروهای رقیب را به بازار عرضه کرده است.

یادآور می شود، خودروی هایما بر روی شاسی و پلتفرم مزدا CX7 ساخته شده و یکی از گران ترین خودروهای شاسی بلند در شرق آسیا به شمار می رود.

قوای محرکه این خودرو برای مصرف شهری در نظر گرفته شده و با قوای محرکه خودروهای شاسی بلند خارج از شهری تفاوت دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • حسین سلحشور | 15/05/1395 در 07:48

    سلام ماشین خوبی در داخل شهر بدون صدا و ولی شتاب ضعیف
    و در سربالا ی تند قدرت محرکه ان خیلی از حد تصور کم میشود.

  • کریم | 17/05/1395 در 18:00

    شتابش کمه راحلش 1-گیربکس شش دنده جلو 2-ونصب توربوشارژ روی موتور هست

  • کریم | 17/05/1395 در 18:03

    برای داخل شهر ماشین کوچیک کم مصرف همه جا راحت پارک بشه لازمه نه این ماشین

کیوسک مطبوعاتی