پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو المپیک ریو

نیسان و بریجستون حامی مالی المپیک ریو ۲۰۱۶

 بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ از دیروز با حضور بیش از 10 هزار ورزشکار از 207 کشور به طور رسمی آغاز شده است و ده‌ها میلیون نفر در سراسر دنیا به تماشای این بازی‌ها نشسته اند. این بازی‌ها مانند دوره‌های قبل با کمک حامیان مالی مهمی برگزار می‌شود و اتفاق مهم خودرویی این است که دو […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

 بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ از دیروز با حضور بیش از 10 هزار ورزشکار از 207 کشور به طور رسمی آغاز شده است و ده‌ها میلیون نفر در سراسر دنیا به تماشای این بازی‌ها نشسته اند. این بازی‌ها مانند دوره‌های قبل با کمک حامیان مالی مهمی برگزار می‌شود و اتفاق مهم خودرویی این است که دو غول صنعت خودروسازی یعنی نیسان و بریجستون از مهم‌ترین حامیان این بازی‌ها هستند و در این میان نیسان یک غافلگیری المپیکی هم برای صنعت دارد.

 المپیک از یک جهت برای خودرویی‌ها نیز اهمیت زیادی دارد و اگر به تبلیغات زمین بازی‌هایی که پیش از آغاز رسمی بازی‌ها شروع شده‌اند، توجه کنید تبلیغات وسیع دو غول صنعت خودروسازی یعنی نیسان و بریجستون را خواهید دید.

حضور 2 غول خودرویی در المپیک ریو ۲۰۱۶

نام دو شرکت نیسان و بریجستون در بخش حامیان مالی سایت بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ دیده می‌شود. از آنجایی‌که نیسان از حامیان اصلی المپیک ۲۰۱۶ است، kicks را به‌عنوان غافلگیری این شرکت در بازی‌های المپیک به نمایش گذاشته است. این شرکت در کنار تویوتا و هیوندای سه خودروساز بزرگ آسیایی هستند که همواره رقابت تنگاتنگی با یکدیگر در بازارهای مختلف جهانی دارند.

گفته‌ شده است نیسان kicks از پلت‌فرم به‌کاررفته در نیسان Note بهره خواهد برد.

نیسان Kicks از Juke اروپایی کمی بلندتر، کشیده‌تر و عریض‌تر خواهد بود و فاصله‌ محوری بیشتری نیز خواهد داشت. کارشناسان می‌گویند این کراس‌اوورهای کوچک در آمریکای جنوبی و به‌ویژه برزیل بسیار پرطرفدار هستند چراکه سیستم تعلیق قوی و روکش فلزی محکم بدنه برای جاده‌های ضعیف این کشورها مانند نجات‌دهنده عمل می‌کند.

این شرکت با تولید نزدیک 5 هزار خودرو با کارایی‌های مختلف، نیاز ورزشکاران، مخصوصا ورزشکاران معلول و دست‌اندرکاران تیم‌های ورزشی را تامین می‌کند. همچنین نیسان حمایت از رویداد مربوط به مشعل المپیک را هم به عهده دارد و از 31 ورزشکار معلول برزیلی که در مسابقات پارالمپیک ریو 2016 حضور دارند، حمایت می‌کند.

یکی دیگر از حامیان خودرویی این بازی‌ها شرکت بریجستون است. این شرکت تولیدکننده قطعات اتومبیل و کامیون و به‌عنوان دومین کمپانی جهانی در تولید لاستیک 2016 است.

بریجستون به توسعه پایدار، حفاظت از محیط‌زیست و مسئولیت اجتماعی خود معتقد است و در جهت ارائه خدمات و محصولات با کیفیت برتر با المپیک همکاری می‌کند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی