پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه بین المللی خودرو

نمایشگاه خودرو مشهد امروز (18 مرداد 95) افتتاح می شود

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از ۱۸ لغایت ۲۲ مرداد ماه 95 (8.8.2016 الی 12.8.2016) به مدت پنج روز در محل نمایشگاه بین المللی مشهد واقع در استان خراسان رضوی و شهر مشهد برگزار می‌شود. شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از ۱۸ لغایت ۲۲ مرداد ماه 95 (8.8.2016 […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از ۱۸ لغایت ۲۲ مرداد ماه 95 (8.8.2016 الی 12.8.2016) به مدت پنج روز در محل نمایشگاه بین المللی مشهد واقع در استان خراسان رضوی و شهر مشهد برگزار می‌شود.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از ۱۸ لغایت ۲۲ مرداد ماه 95 (8.8.2016 الی 12.8.2016) به مدت پنج روز در محل نمایشگاه بین المللی مشهد واقع در استان خراسان رضوی و شهر مشهد برگزار می‌شود. در این دوره از نمایشگاه تولید کنندگان و واردکنندگان خودرو، قطعات و خدمات جانبی کالاهای خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته با حضور ۱۶ شرکت خودرو ساز به نمایندگی از کشورهای آلمان، ژاپن، کره جنوبی، انگلستان و چین و همچنین شرکت‌های ایرانی نظیر سایپا، پارس خودرو، ایران خودرو،‌ زامیاد، سایپا دیزل، سایپا یدک، ستکو، رایان سایپا نیز در این نمایشگاه آخرین محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

همچنین در بخش خودروهای سواری ۱۰۰ درصد مشارکت کنندگان از استان‌های تهران و در بخش خودروهای سنگین و نیمه سنگین ۶۰ درصد از استان تهران، ۳۰ درصد از استان آذربایجان غربی، ۵ درصد از استان خراسان رضوی و ۵ درصد از استان اصفهان حضور دارند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته با حضور ۱۱۵ شرکت در بخش قطعات که ۷۰ درصد مشارکت کنندگان از استان تهران، ۲۰ درصد از استان خراسان رضوی و ۱۰ درصد از استان‌های گلستان، مازندارن، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مرکزی، اصفهان، فارس و البرز برگزار می‌شود.

سایر شرکت های خودروساز و وارد کننده خودرو از جمله شرکت مدیران خودرو، رامک خودرو، آرین موتور، پرشیا خودرو، ستاره ایران، مدیا موتور، کارمانیا و گروه خودروسازی بهمن در نمایشگاه خودرو مشهد حضور دارند.

نمایشگاه خودرو مشهد در ۱۴ هزار مترمربع فضای مسقف و ۲۵۰۰ مترمربع فضای باز از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ مرداد ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

پی نوشت: عکس این مطلب مربوط به این نمایشگاه نیست. منتظر عکس های اختصاصی جوان خودرو از نمایشگاه خودرو مشهد و اتفاقاتش باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی