پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بیمه شخص ثالث

آثار منفی رقابت های ناسالم بر بیمه شخص ثالث

رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر لزوم طراحی محصولات جدید در صنعت بیمه گفت: بیمه ها باید نقش اساسی خود را در خدمات رسانی ایفا کنند. عبدالناصر همتی اظهار داشت: انتظار می‌رود بیمه ایران در حوزه بیمه‌های درمان و شخص ثالث که به علت رقابت‌های ناسالم و نرخ‌های غیرفنی آثار مالی منفی بر جای […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر لزوم طراحی محصولات جدید در صنعت بیمه گفت: بیمه ها باید نقش اساسی خود را در خدمات رسانی ایفا کنند.

عبدالناصر همتی اظهار داشت: انتظار می‌رود بیمه ایران در حوزه بیمه‌های درمان و شخص ثالث که به علت رقابت‌های ناسالم و نرخ‌های غیرفنی آثار مالی منفی بر جای گذاشته، پیشتاز اصلاح نرخ، شرایط و تعمیق آرامش بازار در این رشته‌ها به‌ویژه بیمه شخص ثالث شود. او تاکید کرد: باید همه تلاش کنیم صنعت بیمه با توان بیشتری در خدمت مردم باشد. همتی با اشاره به توان و پتانسیل بالای صنعت بیمه افزود: بیمه ایران موتور محرکه و نماد صنعت بیمه کشور است. رئیس کل بیمه مرکزی به شرایط خاص صنعت بیمه در شرایط کنونی اشاره کرد و ادامه داد: همه باید با برنامه‌ریزی، تلاش و کار جدی کمک کنیم تا صنعت بیمه با توان بیشتری در خدمت مردم بزرگ ایران باشد.

انعقاد قرارداد بیمه شخص ثالث بین خودروسازان و بیمه ممنوع شد.

افزایش 15 درصدی بیمه با افزایش دیه

ممنوعیت حرکت وسایل نقلیه موتوری بدون بیمه‌نامه

انتقام از بیمه با خودرو + عکس

تخفیف بیمه برای فروشندگان خودرو باقی خواهد ماند

شرکت های بیمه، اجباری به صدور بیمه شخص ثالث نخواهند داشت

دیه زن و مرد در تصادفات برابر شد.

بیمه ای از دارندگان خودرو بدون راننده دریافت نخواهد شد.

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی