پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست خبری ایران خودرو_نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 95

حضور ایران خودرو در شانزدهمین نمايشگاه بين المللي خودروي مشهد + عکس

شانزدهمين نمايشگاه بين المللي خودروي مشهد دقايقي قبل با حضور مديران صنعت خودرو و صنايع وابسته همچنين خبرنگاران افتتاح شد. ایران خودرو اولین کنفرانس خبری این نمایشگاه را به اخباری جدید آغاز نمود. ايران خودرو كه در اين نمايشگاه هم همچون گذشته دست پر ظاهر شده است، محصولات مختلفي از برند پژو، رنو، دانگ فنگ […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

شانزدهمين نمايشگاه بين المللي خودروي مشهد دقايقي قبل با حضور مديران صنعت خودرو و صنايع وابسته همچنين خبرنگاران افتتاح شد. ایران خودرو اولین کنفرانس خبری این نمایشگاه را به اخباری جدید آغاز نمود.

ايران خودرو كه در اين نمايشگاه هم همچون گذشته دست پر ظاهر شده است، محصولات مختلفي از برند پژو، رنو، دانگ فنگ و سمند و ديگر محصولات را در غرفه خود به نمايش گذاشته است. همچنين اين خودروساز در خلال برگزاري اين نمايشگاه خودروهايي مثل دانگ فنگ اچ سي كراس را با شرايط ويژه پيش فروش ميكند.

در نشست خبري كه بعد از افتتاح نمايشگاه برگزار شد. در اين نشست مصطفي خان كرمي مدير بازاريابي ايران خودرو گفت: يكي از اهداف ايران خودرو براي حضور در نمايشگاه ارتباط مستقيم با مشتريان است. به اين ترتيب ارتباط مستقيم با مشتريان داريم و اطلاعات دقيقي كسب ميكنيم كه مي توان ديتاهاي خوبي از آن گرفت. او ادامه داد در اين نمايشگاه محصولاتي با كيفيت بالا از خانواده پژو و ديگر محصولات عرضه كرديم او گفت پژو ٢٠٨ از ديد ما به توليد خواهد رسيد. ٥٠٨ هم به عنوان يك خودروي مدرن به منظور رقابت با بازار داخلي راهي بازار ميشود. خودروي بعدي ٣٠٨ است كه در سال ٩٦ به بازار معرفی می شود. همچنين ٢٠٧ هم فيس ليفت شده و مورد بهينه سازي كيفي قرار مرفته است. او ادامه داد محصول بعدي رنو كپچر است كه بعد از رفع مشكلات واردات كه از جانب رنو و با تحويل آخرين تعهدها دوباره در اين نمايشگاه پيش فروش مي شود و براي بهمن، اسفند تحویل خواهد شد. ضمنا رنو كليو در نيمه دوم سال جاري به بازار معرفي مي شود. همچنين دانگ فنگ اچ سي كراس هم به دليل قواي محركه و شرايط فني شبيه پژو مورد استقبال قرار گرفت و در حدود دو روز و نيم ٢١ هزار دستگاه به فروش رفت. سوزوكي گرندويتارا فيس ليفت هم از ابنداي مرداد ما در حال تحويل است و در آبان و آذر هم به فروش ميرسد. از خانواده سمند نير سورن توربو در حال بررسي است كه از نظر كيفي در شرايط خوبي قرار دارد.هايما هم از محصولاتي است كه دو حال حاضر فروش خوبي دارد.

پژو 208_نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 95

اپلیکیشن ایساکو با امکان نوبت دهی

حسيني مديرعامل ايساكو نيز گفت از اين به بعد  ايساكو در هر نمايشگاه با رويكرد و تِم جديدي مي آيد. در مشهد هم اپليكيشن جديد ايساكو معرفي شد. در روزگار امروز كه مراجعات غير حضوري بيشتر كاربرد دارد، سعي كرديم از اين اپليكيشن استفاده كنيم. در حال حاضر بحث نوبت دهي و … با استفاده از اين اپليكيشن انجام ميشود.

حسيني ادامه داد از اين به بعد با اين سامانه نرم افزاري مشتريان مي توانند با توجه به فعال بودن سيستم جي پي اس درخواست را براي خدمات رساني ارسال كنند و اين درخواست به نزديك ترين موتورسيكلت خدماتي ايساكو ارسال ميشود و  به شما خدمات رساني مي كند.

اين طرح به صورت آزمايشي در تهران شروع شده است و اميدواريم تا عيد غدیر بتوانيم از این امکان در تمام نقاط تهران و باقی كشور مورد استفاده قرار دهيم.

نكته ديگه در مورد هزينه هاي تعميرات است كه هموطنان ميتوانند با اين اپليكيشن و وارد كردن كد فاكتور در آن از ريز قيمت هاي قطعات و باخبر شوند.

پژو 301_نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 95 پژو 2008_نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 95

استقبال ایران خودرو از همکاری سیتروئن و سایپا

معتمد مديرعامل ايكاپ شركت مشترك ايران خودرو و پژو در خصوص قراردادي كه رقيب ايران خودرو يعني سايپا با سيتروئن بسته است و البته تاثيرات اين قرارداد در فعاليت ايكاپ به خبرنگاران گفت: ما يك رقيب قوي در ايران داريم كه ما از آن استقبال ميكنيم  چون باعث رشد ما خواهد شد.

علاوه بر این ایران خودرو اعلام کرد رنو کلیو در 4 تیپ بین 72 تا 84 میلیون عرضه می شود.

مشخصات فنی و تصویر 5 محصول آینده ایران خودرو

قیمت پژو 208 مشخص شد.

زمان عرضه خودروهای جدید پژو مشخص شد.

سایپا در شانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد با دستی پر حاضر می شود

BYD S6 را در نمایشگاه خودرو مشهد با شرایط ویژه بخرید

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی