پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی از MVM X33 S

مدیران خودرو از MVM X33 S جدید پرده برداشت

در روز افتتاحیه (۹۵.۵.۱۸) نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو مشهد، شرکت مدیران خودرو، نماینده رسمی محصولات چری و ام وی ام، همزمان با جشن ۲۰۰ هزارتایی شدن تولیدات این شرکت در ایران، پرده از  جدیدترین نسخه MVM X33 S برداشت. در روز افتتاحیه (۹۵.۵.۱۸) نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو مشهد، شرکت مدیران خودرو، نماینده رسمی […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

در روز افتتاحیه (۹۵.۵.۱۸) نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو مشهد، شرکت مدیران خودرو، نماینده رسمی محصولات چری و ام وی ام، همزمان با جشن ۲۰۰ هزارتایی شدن تولیدات این شرکت در ایران، پرده از  جدیدترین نسخه MVM X33 S برداشت.

در روز افتتاحیه (۹۵.۵.۱۸) نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو مشهد، شرکت مدیران خودرو، نماینده رسمی محصولات چری و ام وی ام، همزمان با جشن ۲۰۰ هزارتایی شدن تولیدات این شرکت در ایران، پرده از جدیدترین نسخه MVM X33 برداشت. در اولین ساعات برپایی نمایشگاه خودرو مشهد، مدیران خودرو MVM X33 S جدید را به طور رسمی رونمایی کرد. با توجه به محبوبیت قابل توجه این شاسی بلند چینی در ایران، تا کنون حدس و گمان های زیادی در خصوص ظاهر جدید و مشخصات فنی‌اش به وجود آمده بود و با رونمایی از آن به تمام سوالات پاسخ داده شد. تاریخ عرضه رسمی در بازار و قیمت گذاری MVM X33 S جدید به زودی مشخص می‌شود.

رونمایی از ام وی ام X33 جدید

در مورد MVM X33 S جدید بیشتر بدانید:

این خودرو نسل سوم خودروی MVM X33 است که به روز رسانی و مدرنیزه شدن این مدل خودروی شاسی بلند از هر دو حیث طراحی داخلی و بیرونی نسبت به مدل قبلی این خودرو مشهود است.

از جمله این تغییرات استایل مدرن و زیبای تریم داخلی دو رنگ این شاسی بلند شهری با دو رنگ مشکی و قرمز است که چاشنی خاصی از ترکیب تکنولوژی و صنعت مد به این خودرو اضافه کرده است. همینطور بدنه این خودرو نیز به صورت دو رنگ عرضه خواهد شد.

نکته ظریف قابل مشاهده دیگر در طراحی داخلی این خودرو محل قرارگیری جدید کنترلرهای قسمت های مختلف این مدل بوده که به شکل مناسب و قابل دسترسی در محیط دور سرنشینان چیده شده اند. یک صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی در وسط کنسول خودرو قرار گرفته است که کاربری های مختلفی از جمله نقشه خوانی و ناوبری و را برای راننده ارائه می کند. داشبورد و کنسول در کنار  طراحی هیجان انگیزی بهینه و مدرن شده و از همه فضاها به بهترین شکل استفاده شده است. تمامی سیستم تهویه دیجیتال به همراه دریچه خروج جدید در یک چینش چشم نواز در جلوی کنسول قرار گرفته اند.

نوارهای قرمز رنگ روی درها و همینطور دوخت قرمز روی چرم صندلی ها که به شکل سخاوتمندانه ای استفاده شده است، شخصیت خاصی به ظاهر داخلی این خودرو بخشیده است.
ام وی ام جدیدX33 فضای داخلی

خودروی X33 به عنوان تاثیرگذارترین شاسی بلند تولید داخلی، در بازار تا کنون پس از گذشت بیش از 5 سال از ورودش عملکرد خوبی را به لحاظ فروش و تجربه رانندگی ارائه و عددی حدود 50000 دستگاه را در کارنامه فروش خود ثبت کرده است . فروش جهانی این خودرو نیز بالغ بر 1000000 دستگاه گزارش شده است که در این سگمنت خودرو عدد قابل توجهی به حساب می آید. همینطور  مدل جدید این خودرو که اکنون مراحل تست های پیش از ورود خود را طی می کند در صف تصمیم گیری مدیران شرکت مدیران خودرو برای ورود به بازار کشور است که تکنولوژی بالاتر و طراحی شیک تر آن به طور قطع بر قدرت رقابتی این مدل شاسی بلند خواهد افزود.

این خودرو با موتور 2 لیتری DVVT و جعبه دنده اتوماتیک CVT برای رقابت با رقبای هم رده اش همچون همیشه آماده است. با توجه به حضور چندین ساله شریک تجاری مدیران خودرو یعنی کمپانی چری در ایران و همینطور تست های مختلف برترین مهندسان بین المللی روی نسل های قبلی این خودرو به منظور بهینه سازی و کالیبراسیون حداکثری این خودرو با شرایط کشور ایران، شاهد تغییرات بسیار خوبی از جمله کاهش صدای ورودی به اتاق، بهبود شتاب و همینطور افزایش استانداردهای ایمنی و مصرفی این خودرو در مدل جدید این محصول هستیم.

بروزرسانی: مدیران خودرو و رونمایی از تیگو 7 در نمایشگاه تهران + عکس

یکی از بخش‌هایی که می‌تواند تجلی اثرات مهندسی و استفاده از تکنولوژی های جدید در محصولات شرکت مدیران خودرو باشد، بهره‌گیری از گیربکس اتوماتیک CVT در این محصولات است. این شرکت در زمره شرکت‌های پیشرو در بهره‌گیری از گیربکس‌های اتوماتیک CVT در ایران است و دانش بسیار بالایی در توسعه و بهره‌برداری از این گیربکس‌ها در محصولات خود دارد. مدل قبلی این خودرو به عنوان اولین خودرو ساخت داخل با تکنولوژی CVT وارد بازار شد و به‌ این‌ ترتیب از همین دانش فنی به صورت بهینه سازی شده برای گیربکس مورد استفاده در MVM X33 S نیز بهره برده است. این گیربکس می‌تواند رانندگی نرمی را برای MVM X33 S فراهم کند ضمن آنکه همواره دور موتور را در بهترین وضعیت نگه می‌دارد و به همین دلیل مصرف سوخت این خودروی شاسی بلند بهینه خواهد بود. علی رغم اینکه گیربکس این خودرو توانایی رانندگی اسپرت را هم دارد و در مواقع لزوم می‌تواند به‌خوبی ضرایب دنده را سنگین کند تا خودرو بتواند در زمان لازم شتاب گیری بالایی هم داشته باشد. این اطمینان به خریداران این محصول داده می شود که علاقه مند به رانندگی با این خودرو خواهند شد چراکه این گیربکس‌ها به دلیل عدم تعویض دنده، رانندگی آرامی را فراهم می‌کنند که این خودرو را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها در شهرهای شلوغ میکند. البته برای علاقه‌مندان یک رانندگی اسپرت، این گیربکس قابلیت تعویض دنده (تیپ ترونیک) را نیز دارد و راننده می‌تواند مانند یک گیربکس شش دنده اتوماتیک، ضرایب گیربکس را از طریق دسته ‌دنده شیک این خودروافزایش یا کاهش دهد.

به طور کلی MVM X33 s شاسی بلندی است که علاوه بر داشتن خصوصیات یک خودرو شاسی بلند، راحتی رانندگی یک خودرو سواری را برای راننده تامین میکند و پیش بینی می شود همچون همیشه یکی از گزینه های مورد توجه مشتریان در انتخاب این رده قیمتی باشد.

اخبار لحظه به لحظه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مشهد ۱۳۹۵ را با ما دنبال کنید.

حضور ایران خودرو در شانزدهمین نمايشگاه بين المللي خودروي مشهد + عکس

سایپا در شانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد با دستی پر حاضر می شود

BYD S6 را در نمایشگاه خودرو مشهد با شرایط ویژه بخرید

نمایشگاه خودرو مشهد امروز (18 مرداد 95) افتتاح می شود

رونمایی از MVM X33 S در نمایشگاه مشهد

چری آریزو5 نماد حرکت چینی ها

چری تیگو5 ، خودرو سفارت خانه چین در ایران

سرگرداني خبرنگاران در فرودگاه مهرآباد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی