پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز برقی

برند مستقل برای محصولات الکتریکی مرسدس بنز

هفته گذشته خبرگزاری های اروپا به نقل از دو منبع ناشناس در مرسدس خبر دادند که در آینده دو اس یو وی و دو سدان تمام التریکی با برندهای میباخ و AMG وارد بازار خواهند شد. در این میان درست ترین حدس را میتوان بر مبنای صحبت های دیوید مک کارتی ، سخنگو و مدیر […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

هفته گذشته خبرگزاری های اروپا به نقل از دو منبع ناشناس در مرسدس خبر دادند که در آینده دو اس یو وی و دو سدان تمام التریکی با برندهای میباخ و AMG وارد بازار خواهند شد.

در این میان درست ترین حدس را میتوان بر مبنای صحبت های دیوید مک کارتی ، سخنگو و مدیر روابط عمومی مرسدس بنز، زد که گفته است برخی از این شایعات به حقیقت نزدیک است اما ممکن است تمرکز ما در بخش انرژی الکتریکی بر ون، کامیون و خودروهای تجاری باشد.

وی در نشست خبری خود صحبت از یکی از زیرمجموعه های مرسدس بنز به میان آورد که احتمالا تولید محصولات الکتریکی مرسدس بنز در آن شرکت متمرکز خواهد شد اما نامی از شرکت مذکور به میان نیاورد. حتی این امکان نیز وجود دارد که محصولات الکتریکی مرسدس بنز با برندی جدید روانه بازار شوند.

نمایشگاه پاریس در ماه سپتامبر مکان احتمالی رونمایی از این خودرو و مشخص شدن جزییات آن خواهد بود. قبلا گفته میشود که این محصول، یک اتومبیل الکتریکی با برد ۵۰۰ کیلومتر بین دو شارژ کامل بوده و احتمالا یک GT خواهد بود اما نشریه اتومتیو نیوز در گزارشی این محصول احتمالی را یک اس یو وی عنوان کرد. البته احتمال اینکه هر دو محصول در کنار هم تولید شوند هم بسیار زیاد است.

مک کارتی در این باره گفته است : « احتمال اینکه محصولات الکتریکی مرسدس بنز ، یک اس یو وی یا سدان بزرگ باشد بیشتر است. البته احتمال تولید خودروی اسپرت الکتریکی را نیز به طور کامل رد نمیکنم اما شانس کمتری برای تولید دارد. »

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی