پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نقل و انتقال خودرو

برگ سبز برای نقل و انتقال خودرو کفایت می کند

فرمانده ناجا بر قانونی بودن نقل‌ و انتقال مالکیت‌ خودرو با برگه‌ سبز تاکید کرد و گفت: ایرادی به ثبت نقل و انتقال در دفاتر ثبت نیست اما با این اقدامات هزینه بیشتری به مردم تحمیل می شود. سردار حسین اشتری در گفت‌ وگو با خانه‌ ملت در خصوص ثبت مالکیت خودرو ، گفت: بر اساس […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

فرمانده ناجا بر قانونی بودن نقل‌ و انتقال مالکیت‌ خودرو با برگه‌ سبز تاکید کرد و گفت: ایرادی به ثبت نقل و انتقال در دفاتر ثبت نیست اما با این اقدامات هزینه بیشتری به مردم تحمیل می شود.

سردار حسین اشتری در گفت‌ وگو با خانه‌ ملت در خصوص ثبت مالکیت خودرو ، گفت: بر اساس قانون برگه سبز سند مالکیت خودرو محسوب می‌شود و برای نقل و انتقال خودرو کفایت می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: با این حال برخی شهروندان برای اطمینان خاطر بیشتر به دفاتر ثبت اسناد مراجعه می‌کند، ایرادی به ثبت نقل و انتقال در دفاتر ثبت نیست اما مردم با این اقدامات تنها هزینه بیشتری را متقبل می‌شوند.

وی با تاکید براینکه از نظر فرماندهی ناجا برگه سبز برای نقل و انتقال مالکیت خودرو کافی است، افزود: قانون اجازه انتقال مالکیت خودرو را با صدور برگه سبز به ناجا داده است البته مانعی برای نقل وانتقال خودرو با مراجعه به دفاتر ثبت اسناد وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه راهنمایی و رانندگی نیز آمادگی انجام اقدامات مربوط به نقل‌ و انتقال خودرو را دارد، یادآور شد: برای تعیین تکلیف نهایی درباره صدور سند نقل و انتقال خودرو مذاکرات و مکاتباتی با قوه قضاییه و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است، در حقیقت این مذاکرات برای رفع سردرگمی مردم و تسریع در نقل و انتقال است که در حال حاضر در مجلس در دست بررسی است و ناجا تصمیم مجلس را اجرایی خواهد کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی