پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرایط فروش تویوتا و لکسوس

بخشنامه جدید ایرتویا و شرایط فروش تویوتا و لکسوس (مرداد 95)

در بخشنامه جدید شرکت ایرتویا، شرایط فروش متنوعی ارائه گردیده است که امکان بهره­مندی طیف بیشتری از هموطنان را از محصولات بزرگترین خودروساز دنیا امکان پذیر خواهد نمود. اولین موردی که در بخشنامه جدید ایرتویا به چشم می خورد تحویل فوری خودروهای یاریس هاچ بک، یاریس صندوق دار، کرولا XLI و هایلوکس Basic می باشد. […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

در بخشنامه جدید شرکت ایرتویا، شرایط فروش متنوعی ارائه گردیده است که امکان بهره­مندی طیف بیشتری از هموطنان را از محصولات بزرگترین خودروساز دنیا امکان پذیر خواهد نمود.

اولین موردی که در بخشنامه جدید ایرتویا به چشم می خورد تحویل فوری خودروهای یاریس هاچ بک، یاریس صندوق دار، کرولا XLI و هایلوکس Basic می باشد.

پرداخت تسهیلات تا سقف۴۰ درصد قیمت خودرو و شرایط متنوع پرداخت با اقساط بلند مدت 18 و ۲۴ ماهه، کوتاه مدت 8 و ۱۰ ماهه نیز از جمله موارد ایجاد شده جهت تسهیل خرید مشتریان گرامی می باشد.

همچنین فروش خودروی پر طرفدار روفور (RAV4) با شرایط متفاوت و تخفیف ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی بابت سود مبالغ پرداخت شده از طرف خریداران در شرایط پیش خرید اعتباری این بخشنامه نیز دیده می شود.

تحویل فوری خودروی لکسوس NX مدل کلاسیک با قیمت بسیار جذاب ۲۹۵ میلیون تومان و در تعداد محدود نیز به عنوان برند لوکس تویوتا در این بخشنامه جای گرفته است.

همینطور فروش مشارکتی خودرو های یاریس، کرولا، پریوس، کمری هیبرید و روفور نیز با حداکثر سود مشارکت ۲۲% در شرایط فروش جدید ایرتویا در نظر گرفته شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی