پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تجلیل رامک خودرو از آتش نشان ها

تجلیل رامک خودرو از خانواده شهدای آتش نشانی

گروه صنعتی رامک خودرو ،نماینده رسمی سانگ یانگ کره جنوبی و مرکز فروش و خدمات پس از فروش آئودی در ایران در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود گامی دیگر برداشت و این بار میزبان خانواده شهدای عملیات آتش نشان بود. آتش نشان بودن، شغلی که با اضطراب، ترس، نگرانی، شیرینی، تلخی و تاسف همراه […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

گروه صنعتی رامک خودرو ،نماینده رسمی سانگ یانگ کره جنوبی و مرکز فروش و خدمات پس از فروش آئودی در ایران در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود گامی دیگر برداشت و این بار میزبان خانواده شهدای عملیات آتش نشان بود. آتش نشان بودن، شغلی که با اضطراب، ترس، نگرانی، شیرینی، تلخی و تاسف همراه است.

براساس این گزارش، علی عزیزی مدیرعامل گروه صنعتی رامک خودرو، در این مراسم سخنان خود را با نقش و جایگاه انجام مسئولیت های اجتماعی در سازمان ها و شرکت ها آغاز کرد.

وی، شجاعت و از خود گذشته بودن آتش نشانان و تلاش آنان برای حفظ جان و مال مردم ایران زمین را ستودنی و غیر قابل توصیف خواند.

در ادامه این مراسم، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در سخنانی به آغاز شدن حرکت های خود جوش مردمی در راستای حمایت از این قشر افراد و همچنین افرادی که در این زمینه تلاش می کنند اشاره کرد.

تجلیل رامک خودرو از آتش نشان ها

ارکانی، ضمن تقدیر از گروه صنعتی رامک خودرو برای برگزاری اولین مراسم تقدیر از خانواده شهدا و ایثارگران آتش نشان، گفت: نماینده رسمی سانگ یانگ کره جنوبی در ایران، آغاز کننده یک حرکت ملی شده است که امیدواریم شاهد ادامه اینگونه فعالیت های اثربخش از سوی دیگر نهادها، سازمانها و شرکت های کشور باشیم.

این گزارش می افزاید، 15 نفر از خانواده شهدای عملیات آتش نشان، 48 ساعت در شهر مقدس مشهد میهمان گروه صنعتی رامک خودرو بودند و پس از پایان مراسم لوح تقدیر وهمچنین هدایایی ارزنده به رسم یادبود از سوی این گروه صنعتی به آنها اعطا شد.

یادآور می شود که مراسم تجلیل از خانواده شهدای عملیات آتش نشان در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد برگزار شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی