پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای لوگو

همکاری هیوندای و گوگل

بلومبرگ در آخرین گزارشات خود عنوان کرده است که هیوندای در حال مذاکره با گوگل است و احتمال همکاری این دو شرکت وجود دارد. جیونگ جین هانگ، مدیر هیوندای موتور در رابطه با این ادعا به خبرنگاران گفت: ما و گوگل، در بعضی زمینه‌ها اشتراکاتی داریم و ممکن است نیازمند همکاری با یکدیگر باشیم. با […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

بلومبرگ در آخرین گزارشات خود عنوان کرده است که هیوندای در حال مذاکره با گوگل است و احتمال همکاری این دو شرکت وجود دارد.

جیونگ جین هانگ، مدیر هیوندای موتور در رابطه با این ادعا به خبرنگاران گفت: ما و گوگل، در بعضی زمینه‌ها اشتراکاتی داریم و ممکن است نیازمند همکاری با یکدیگر باشیم.
با توجه به عقب ماندن هیوندای از رقبای خود در زمینه تکنولوژی محصولات خودران، یکی از بخش‌های مذاکره آنها می‌تواند مربوط به همین نکته باشد. البته باید توجه کرد که گوگل در زمینه محصولات خودران، در حال همکاری با گروه فیات-کرایسلر است و آنها قصد تولید مینی‌ورن پاسیفیکا خودران را دارند.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، جان کرافیک، مدیر بخش خودروهای خودران گوگل در ماه می گذشته گفته بود که با وجود قرارداد با گروه فیات، آنها در حال مذاکره با خودروسازان دیگر نیز هستند.
بلومبرگ در ادامه گزارش خود می‌نویسد که هیوندای ممکن است به دنبال کمک از گوگل در رابطه با نرم‌افزارهای اطلاع‌رسانی و به طور کلی، فناوری‌های داخل خودرو نیز باشد. این خودروساز کره‌ای توانسته یکی از بهترین سیستم‌های اطلاع‌رسانی منطبق با سیستم عامل آندروید را در محصولات خود قرار دهد و آنها احتمالا می‌خواهند با همکاری مستقیم با گوگل، عملکرد این سیستم را هرچه بهتر کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی