پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات_کرمان موتور_JAC_لیفان_جی ای سی_جک

افزایش قیمت محصولات کرمان موتور

بعد از افزایش قیمت چهار محصول سایپا، این بار کرمان موتور قیمت محصولاتش را تا ۸ میلیون تومان گران کرده است. به نقل از ایسنا، به دنبال اقدام گروه خودروسازی سایپا در افزایش قیمت چهار مدل خودرو، شرکت کرمان موتور نیز قیمت محصولاتش را تا هشت میلیون تومان گران کرد. اخیرا سایپا قیمت چهار محصول […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۵

بعد از افزایش قیمت چهار محصول سایپا، این بار کرمان موتور قیمت محصولاتش را تا ۸ میلیون تومان گران کرده است.

به نقل از ایسنا، به دنبال اقدام گروه خودروسازی سایپا در افزایش قیمت چهار مدل خودرو، شرکت کرمان موتور نیز قیمت محصولاتش را تا هشت میلیون تومان گران کرد.

اخیرا سایپا قیمت چهار محصول تیبا، وانت پراید و برلیانسH۲۲۰  و H۲۳۰ (صندوق‌دار و هاچ‌بک) را تا حدود یک میلیون تومان گران کرد.

پس از آن شرکت کرمان موتور نیز اقدام به افزایش قیمت محصولاتش تا هشت میلیون تومان کرده است. در این زمینه لیفان ۸۲۰ حدودا هشت میلیون تومان گران شده و قیمت آن از ۸۳ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان به ۹۱ میلیون تومان افزایش یافته است.

قیمت جک j5 دنده‌ای نیز از ۵۱ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان به ۵۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت جک اتوماتیک نیز از ۶۲ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان به ۶۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

در ادامه افزایش قیمت‌ محصولات کرمان موتور قیمت جک S5 نیز از ۷۸ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان به ۸۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. همچنین قیمت لیفان X50 دنده‌ای نیز به ۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و لیفان X50  اتوماتیک به ۵۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

هنوز مشخص نیست موج گرانی خودروهای داخلی با مجوز شورای رقابت صورت گرفته یا اقدامی بدون مجوز بوده است.

افزایش قیمت خودروهای تولید داخل

افت تولید خودروسازان خصوصی

تاریخ عرضه و قیمت محصولات جدید پژو در ایران

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو (شهریور 95)

شرایط فروش محصولات پارس خودرو + جدول (شهریور 95)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی