پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنزین_پمپ بنزین

بنزین یورو5 فقط در تهران توزیع می شود

فعلا پالایشگاه تهران قرار است که بنزین یورو5 تولید کند که این بنزین نیز فقط در تهران توزیع می‌شود.  کاظمی گفت: فعلا پالایشگاه تهران قرار است که بنزین با استانداردهای یورو 5 تولید کند که این بنزین نیز فقط در تهران توزیع می‌شود. عباس کاظمی، مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره برنامه برای […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۹ شهریور ۱۳۹۵

فعلا پالایشگاه تهران قرار است که بنزین یورو5 تولید کند که این بنزین نیز فقط در تهران توزیع می‌شود.

 کاظمی گفت: فعلا پالایشگاه تهران قرار است که بنزین با استانداردهای یورو 5 تولید کند که این بنزین نیز فقط در تهران توزیع می‌شود.

عباس کاظمی، مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره برنامه برای بنزین یورو5 گفت: فعلا تولید بنزین یورو 4 اخرین مرحله است و این استاندارد کف است.

وی افزود: ما توزیع بنزین یورو 4 را تضمین می ‌کنیم و اگر پالایشگاهی هم بنزین یورو 5 تولید کند برای ما فرقی ندارد؛ ولی تعهد ما یورو 4 است، زیرا اگر اعلام کنیم که بنزین یورو5 توزیع می شود، انتظار ایجاد می‌کند.

کاظمی تصریح کرد: اگر تکنولوژی لازم را داشته باشیم بنزین یورو5 هم توزیع می‌کنیم ولی قطعا برای کل کشور نمی‌توانیم این نوع بنزین را پوشش دهیم.

وی یادآور شد: فعلا پالایشگاه تهران قرار است که بنزین با استانداردهای یورو 5 تولید کند که این بنزین نیز فقط در تهران توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا، چندی پیش احمد خیری مدیر عملیات پالایشگاه تهران از مذاکرات با شرکت UOP برای ارتقای تمام 16 هزار بشکه تولید بنزین روزانه این پالایشگاه به یورو 5 خبر داده بود.

در صورت موافقت دولت، کارت سوخت از اول مهر ماه حذف می شود

ممنوعیت ساخت جایگاه سوخت در ایران

سرنوشت قیمت بنزین چه شد؟

تفاوت کیفیت بنزین در شهرهای مختلف!؟

مصرف بنزین یورو4 آلودگی خودروها را کاهش می دهد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی