پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برخورد با 13 هزار راننده متخلف

آماده باش پلیس راهنمایی و رانندگی در مراسم دعای عرفه و عید قربان

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با توجه به مراسم دعای عرفه، عوامل پلیس به منظور تسهیل در امر ترافیک در آماده باش هستند. به نقل از خبرنگاران جوان،سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در راستای برگزاری مراسم دعای عرفه در عصر امروز(یکشنبه) و با توجه […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با توجه به مراسم دعای عرفه، عوامل پلیس به منظور تسهیل در امر ترافیک در آماده باش هستند.

به نقل از خبرنگاران جوان،سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در راستای برگزاری مراسم دعای عرفه در عصر امروز(یکشنبه) و با توجه مراجعات مردم به محل‌های برپایی مراسم عرفه، عوامل پلیس در حالت آماده باش به سر می‌برند تا جهت تسهیل در امر ترافیک خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: نماز عید سعید قربان فردا در دانشگاه تهران برپا می‌شود، به همین منظور از ابتدای صبح تا پایان نماز عید سعید قربان و تخلیه معابر، عوامل پلیس در اطراف معابر دانشگاه تهران پوشش لازم را خواهند داشت.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بیان کرد: با توجه به حجم سفرها در عصر امروز، عوامل پلیس در مبادی خروجی شهر تهران حضور دارند.

جاده کرج-چالوس در عید قربان یک طرفه می شود

نرخ بیمه خودرو رانندگان حادثه آفرین با دیگر رانندگان متفاوت می شود

جریمه عدم رعایت فاصله طولی و عرضی مشخص شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی