پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای i20

کرمان موتور هیوندای i10 و i20 را تولید می کند

مدیرعامل كرمان‌موتور از امضای قرارداد با شركت هیوندای موتور كره‌جنوبی به منظور تولید خودروهای این شركت كره‌ای در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خبر داد. سامان فیروزی، با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال امضای قرارداد با شركت هیوندای موتور كره جنوبی مقرر شد، تا از دی ماه امسال شاهد تولید محصولات این […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

مدیرعامل كرمان‌موتور از امضای قرارداد با شركت هیوندای موتور كره‌جنوبی به منظور تولید خودروهای این شركت كره‌ای در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خبر داد.

سامان فیروزی، با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال امضای قرارداد با شركت هیوندای موتور كره جنوبی مقرر شد، تا از دی ماه امسال شاهد تولید محصولات این خودروساز كره ای در ایران باشیم.

به گفته وی، در گام اول و از ابتدای فصل زمستان، تولید دو محصول هیوندای I20 و I10 در كارخانه كرمان موتور آغاز خواهد شد و تمام توان خود را برای تولید و عرضه محصولات به روز و با كیفیت به كار خواهیم بست.

فیروزی با تاكید بر اینكه لغو تحریم ها به واسطه برجام، فصل تازه ای در اقتصاد ایران و به ویژه صنعت خودروسازی كشور گشوده است، تصریح كرد: خودروسازان بخش خصوصی با قراردادهایی كه با شرکای جدید خود به امضاء می رسانند، از یك سو به ایجاد اشتغال بیشتر كمك كرده و از سوی دیگر حق انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

مدیرعامل كرمان موتور متذكر شد: شركت های ایرانی، باید با قراردادهای مشاركت انتفاعی یا جوینت ونچر از مزایای مالی و همچنین دانش و تكنولوژی شركای خارجی خود بهره مند شوند.

وی در پایان اولویت اصلی كرمان موتور را گسترش همكاری با شركای فعلی و آغاز همکاری جدید با خودروسازان معتبر جهانی، افزایش كیفیت محصولات تولیدی و توسعه سبد محصولات دانست، كه در همین راستا قرارداد با شرکت هیوندای موتور كره جنوبی به امضاء رسیده است.

بروز رسانی: تخفیف ویژه نوروزی برای خرید هیوندای i20

فروش دو مرحله ای لیفان X50 (شهریور 95) + بررسی کامل لیفان X50

افزایش قیمت محصولات کرمان موتور

طرح فروش جک S5 و لیفان X60 از سوی کرمان موتور اعلام شد (شهریور 95)

آزمایش رانندگی خودروهای هیوندای قبل از خرید

ورود هیوندای اکسنت به ناوگان تاکسیرانی + مشخصات اکسنت

شرایط فروش هیوندای توسان 2017 (شهریور 95)+بررسی اجمالی توسان جدید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی