پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو ساندرو استپ وی

فروش رنو ساندرو استپ وی از شنبه آغاز می شود

فروش رنو ساندرو استپ وی محصول جدید پارس خودرو از شنبه 3 مهر ماه 95 با شروع فصل پاییز آغاز می شود. رضا تقوی- مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر گفت: از روز شنبه سوم مهرماه پیش فروش رنو ساندرو استِپ وی محصول جدید پارس خودرو در نمایندگی های مجاز […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

فروش رنو ساندرو استپ وی محصول جدید پارس خودرو از شنبه 3 مهر ماه 95 با شروع فصل پاییز آغاز می شود.

رضا تقوی- مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر گفت: از روز شنبه سوم مهرماه پیش فروش رنو ساندرو استِپ وی محصول جدید پارس خودرو در نمایندگی های مجاز گروه خودرو سازی سایپا در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

وی در خصوص این خودرو افزود: گروه خودروسازی سایپا در جهت تکمیل سبد محصولات خود بر اساس سیاست های پیشبردی فروش، این خودرو را که با برند رنو و از با کیفیت ترین محصولات تولیدی شرکت پارس خودرو می باشد آماده عرضه نموده است.

وی ادامه داد: مشخصه های ظاهری و فنی سبب شده تا رنو ساندرو استپ وی  به خودرویی اصیل و لوکس تبدیل شود که با توجه به تغییرات ظاهری این خودرو نسبت به خودروی پر فروش ساندرو، قابلیت های آن در مسیرهای ناهموار جهت مانور و حرکت،  بیشتر نمایان می شود.

وی در خصوص شرایط فروش این محصول افزود: رنو ساندرو استپ‌ وی در مدل اتومات ( فروش فوری و پیش‌فروش) و در مدل دستی فقط به صورت پیش‌فروش به مشتریان محترم عرضه خواهد شد.

تقوی خاطرنشان کرد: رنو ساندرو استپ وی با رنگ های مختلف با قیمت 46.5 میلیون در مدل دنده ای و مدل اتوماتیک آن با قیمت 52.550 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد .

لازم به ذکر است رنو ساندرو استپ وی از پیشرانه K4M  با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی به همراه ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ بهره می‌برد. این خودروی کراس اوور,  با ۱۰۵ اسب بخار توان  و خروجی در ۵۷۵۰ دور در دقیقه, دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ می باشد.

بروز رسانی: آغاز فروش رنو ساندرو استپ وی از یکشنبه صبح (اسفند 95)

فروش رنو فرانسه به ایران نسبت به سال پیش 3 برابر شد

ساندرو استپ وی مجوزهای لازم را دارد

وقتی کیفیت در اولویت است-تست و بررسی رنو ساندرو استپ وی

گام بلند رنو برای داخلی سازی در ایران

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی