پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه میتسوبیشی

افتتاح بزرگ‌ترین نمایشگاه محصولات میتسوبیشی در ایران

در عصر پاییزی ششم مهر ماه، شرکت آرین موتور نماینده میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران بزرگ‌ترین شوروم محصولات خود در کشور را افتتاح کرد. طی این مراسم بزرگ‌ترین شوروم  میتسوبیشی در ایران افتتاح شد. این نمایشگاه با ۴۰۰ متر مربع فضا در تقاطع خیابان شریعتی و بلوار صبا افتتاح شد. همچنین طی این مراسم قرعه […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۷ مهر ۱۳۹۵

در عصر پاییزی ششم مهر ماه، شرکت آرین موتور نماینده میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران بزرگ‌ترین شوروم محصولات خود در کشور را افتتاح کرد.

طی این مراسم بزرگ‌ترین شوروم  میتسوبیشی در ایران افتتاح شد. این نمایشگاه با ۴۰۰ متر مربع فضا در تقاطع خیابان شریعتی و بلوار صبا افتتاح شد. همچنین طی این مراسم قرعه کشی جایزه سفر به سنگاپور برای خریداران میتسوبیشی برگزار شد و به قید قرعه به ۳ خریدار خوش شانس بلیط سفر به سنگاپور با همراه جایزه داده شد.

قرعه کشی میتسوبیشی

در این شوروم که از محیطی دوست داشتنی و آرامش بخش برخوردار است، تمام محصولات میتسوبیشی در ایران از جمله میتسوبیشی میراژ، میتسوبیشی ASX، میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۶ و میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ به نمایش گذاشته شده بود.

بعد از این مراسم جمعی از مدیران شرکت آرین موتور نشست خبری با جمعی از خبرنگاران برگزار کردند که طی آن به چند نکته مهم اشاره شد. شاید جالب‌ترین برنامه این شرکت برای معرفی محصولات جدید میتسوبیشی در ایران، تست درایو محصولات جدید بود که از سوی آقای علی شکوهی مدیر فروش شرکت آرین موتور اعلام شد. ایشان خبر از برگزاری تست درایو عمومی برای محصولات جدید میتسوبیشی در تعدادی از نمایندگی ها خبر دادند که قرار است تا هفته دیگر اجرایی شود. نخستین محصولی که برای این تست درایو در نظر گرفته شده، میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ است. پیش از این نیز شرکت آرین موتور امکان تست محصول لوکس خود DS5 را برای مشتریان فراهم کرده بود.

کنفرانس مطبوعاتی میتسوبیشی

همچنین آقای بی ریا مدیر عامل شرکت ارین سرمایه خبر از قوی‌تر شدن روابط با شرکت میتسوبیشی پس از لغو تحریم‌ها دادند که حاصل آن تامین بهتر قطعات و خدمات پس از فروش مناسب‌تر به علاوه حجم بیشتر واردات محصولات میتسوبیشی به ایران است. ضمن اینکه شرکت آرین موتور از طریق کمیته امور عاملیت های مجاز قصد استاندارد کردن فضای نمایندگی‌ها و مراکز خدمات پس از فروش را دارد و قرار است پرسنل این مراکز به طور حرفه‌ای آموزش ببینند.

آقای بی ریا در صحبت های خود افزود دو عدد از نسخه هیبریدی میتسوبیشی اوتلندر به صورت آزمایشی وارد کشور شده و در اختیار سازمان محیط زیست قرار گرفته تا مورد بررسی کامل قرار بگیرد. در صورت فراهم بودن زیر ساخت ها و مطمئن شدن از عملکرد مناسب اوتلندر هیبرید در ایران این محصول نیز به سبد متنوع محصولات آرین موتور اضافه خواهد شد.

عرضه میتسوبیشی لنسر 2017 با شرایط استثنایی

عرضه میتسوبیشی اوتلندر 2017 با شرایط خاص (شهریور 95) + بررسی اوتلندر

شرایط فروش میتسوبیشی میراژ + بررسی کامل ارزان ترین خودرو وارداتی

DS6 چالشی جدید برای کراس اوورهای لوکس بازار ایران

اولین نمایشگاه DS در تهران افتتاح شد + عکسها

بررسی فنی DS5 جدید، سوغات لوکس فرانسوی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی