پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام جی MG RX5

سال آینده منتظر MG RX5 باشید

شرکت صنعت خودرو آذربایجان که قصد دارد محصولات MG را در ایران مونتاژ کند، برنامه دارد تا MG RX5 را به عنوان یک کراس‌اوور دو دیفرانسیل سال آینده در ایران مونتاژ کند. این خودرو در نمایشگاه تبریز معرفی شده و نظر بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده است. طراحی ظاهری و چیدمان جذابی […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۵

شرکت صنعت خودرو آذربایجان که قصد دارد محصولات MG را در ایران مونتاژ کند، برنامه دارد تا MG RX5 را به عنوان یک کراس‌اوور دو دیفرانسیل سال آینده در ایران مونتاژ کند.

این خودرو در نمایشگاه تبریز معرفی شده و نظر بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده است. طراحی ظاهری و چیدمان جذابی داخل کابین  دارد و به موتور 2 لیتری توربو 230 اسب بخار مجهز شده که 350 نیوتون متر گشتاور تولید می کند. طبق برخی احتمالات، پیش بینی می شود این خودرو قیمتی کمتر از 130 میلیون تومان را در بازار ایران داشته باشد.

MG RX5

به گفته مدیران ام جی پارس، اولین خودرو این شرکت از بهمن 1395 با نام MG360 در سه تیپ وارد بازار ایران می شود و قیمتی کمتر از 70 میلیون تومان  دارد. MG RX5 در برخی بازارها با نام سایک معرفی شده است و ویژگی های مشترکی با MG GS دارد. 5 سانتی متر فاصله محوری و کمی ارتفاع و طول بیشتر، از برتری های MG RX5 نسبت به MG GS محسوب می‌شود.

عرضه MG360 با قیمت کمتر از 80 میلیون تومان

MG GT تا آخر شهریور به ایران می آید

بررسی فنی MG GS

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • عبدال...خدایار | 15/06/1398 در 15:07

    باسلام. از تبلیغ محل فروشmg,rx5اطلاع رسانی نمیشود.فقط در سایت دیواروشیپورو…فروخته میشودشرکت مونتاژویافروش اطلاعات رسانی نمیشودآیاقیمت دربازاروکارخانه هم قیمت است.اگرثبت نامی باشدلطفآ آدرس محل واگذاری رااعلام فرمائید.باسپاس فراوان

کیوسک مطبوعاتی