پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سردار اشتری

افزایش قدرت نظارت پلیس بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

به گفته فرمانده نیروی انتظامی، سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای (سپهتن) قدرت نظارت و کنترل پلیس را در عملکرد ناوگان عمومی افزایش می‌دهد. به نقل از فارس، سردار اشتری دیروز ۱۷ مهر ماه ۹۵ در مراسم راه‌اندازی سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای (سپهتن)، […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۵

به گفته فرمانده نیروی انتظامی، سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای (سپهتن) قدرت نظارت و کنترل پلیس را در عملکرد ناوگان عمومی افزایش می‌دهد.

به نقل از فارس، سردار اشتری دیروز ۱۷ مهر ماه ۹۵ در مراسم راه‌اندازی سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای (سپهتن)، بیان کرد: این سامانه قدرت نظارت و کنترل پلیس را در عملکرد ناوگان عمومی افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به حجم بالای تعداد وسایل نقلیه در کشور، گفت: لازم است نظارت بر اجرای مقررات به طور نوین عملیاتی شود، به طور قطع امکان جلوگیری از بروز تخلف در این حجم ناوگان وسایل نقلیه توسط صرفاً نیروی انسانی پلیس راهور وجود ندارد و باید سامانه‌های هوشمند ظرفیت نظارتی ما را در راستای رشد کیفیت حمل و نقل جاده‌ای افزایش دهد.

فرمانده نیروی انتظامی، گفت: هدف ما ارتقای ایمنی، کاهش تلفات و تصادفات رانندگی و افزایش بهره‌وری در حوزه حمل و نقل جاده‌ای است. تصادفات رانندگی هر سال سیر کاهشی دارد و امسال نیز نسبت به سال قبل میزان تلفات سوانح رانندگی کاهش یافته است که این کاهش تصادفات به کاهش خسارات اجتماعی و اقتصادی منجر می‌شود.

سردار اشتری ادامه داد: برخی از پاسگاه‌های پلیس راه ساختمان‌های فرسوده‌ای دارد در حالی که باید درست شوند که به تازگی طی توافقی با وزارت راه و شهرسازی مقرر شده است تا پایان امسال 50 پاسگاه پلیس پیش‌ساخته جدید با ظاهری نوین جایگزین پاسگاه‌های فرسوده شود.

تمدید ترخیص وسایل نقلیه توقیفی تا پایان مهر ماه

سانحه رانندگی باعث مصدومیت نماینده مجلس شد

طرح LEZ از اول آبان ماه 95 اجرا می شود

سپردن خودرو به فردی که گواهینامه رانندگی ندارد جرم است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی