پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دی اس

مدیران ارشد PSA در خانه دی اس تهران

در نخستین روز کاری بازدید هیات بلندپایه مدیران ارشد PSA فرانسه از ایران، به خانه دی اس تهران رفتند. سفر این هیات بلند پایه PSA از روز سه شنبه با حضور در خانه DS تهران آغاز شد و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه با حضور در شرکت های ایران خودرو و سایپا ادامه یافت. […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۵

در نخستین روز کاری بازدید هیات بلندپایه مدیران ارشد PSA فرانسه از ایران، به خانه دی اس تهران رفتند. سفر این هیات بلند پایه PSA از روز سه شنبه با حضور در خانه DS تهران آغاز شد و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه با حضور در شرکت های ایران خودرو و سایپا ادامه یافت. گروه PSA شامل برند های پژو ، سیتروئن و دی اس است.

در طی جلسات صورت گرفته، آقای کارلوس تاوارس رییس گروه PSA ضمن ابراز رضایت از عملکرد آرین موتور تابان در حوزه برندینگ و ایجاد زیرساخت های شبکه، ابراز امیدواری کرد تا بزودی با حمایت های DS فرانسه، شاهد حضور چشمگیر محصولات این برند لوکس باکیفیت اروپایی در ایران باشیم.

سفر هیات بلند مرتبه PSA  شامل آقایان کارلوس تاوارس ریاست گروه PSA، ژان کریستوفر کمار مدیر خاورمیانه و آفریقای PSA و دیگر مدیران ارشد این گروه خودروسازی بود. همچنین مدیران و مسئولان برند DS از شوروم مرکزی DS واقع در بلوار اندرزگو تهران، به همراه مدیران آرین موتور تابان نماینده رسمی DS Automobiles  در ایران بازدید کردند. خانه دی اس تهران با رعایت بالاترین استانداردهای این برند و مشابه خانه دی اس پاریس واقع در شانز الیزه بنا شده است.

در طی این سفر 3 دستگاه از محصولات DS جهت عزیمت به سایت های ایران خودرو و سایپا در اختیار این هیات قرار گرفته بود. DS لوکس ترین برند گروه PSA بشمار می رود و از سال 2014 جهت رقابت با برندهای همچون آئودی، BMW، ولوو و لکسس فعالیتش را آغاز کرده است. این برند ریشه در مدل های آوانتگارد و لوکس DS در دهه 50 و 60 میلادی دارد.

علاقه مندان جهت پیگیری اخبار و رویداد های  برند لوکس اروپایی DS می توانند به وب سایت این شرکت به آدرس: خانه دی اس  مراجعه کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی