پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مخزن CNG

واردات مخزن CNG ممنوع شد

به منظور حمایت از سازندگان داخلی و جلوگیری از ورشکستگی آنها واردات مخزن CNG ممنوع شد. رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی.ان.جی (اردشیر دادرس) با اشاره به اینکه هم اکنون مخازن مورد نیاز کشور از هند، چین و کره جنوبی وارد می‌شود گفت: پنج شش مخزن ساز داخلی با این شرایط در معرض ورشکستگی قرار گرفته‌اند. […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۱۵ تیر ۱۳۹۴

به منظور حمایت از سازندگان داخلی و جلوگیری از ورشکستگی آنها واردات مخزن CNG ممنوع شد.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی.ان.جی (اردشیر دادرس) با اشاره به اینکه هم اکنون مخازن مورد نیاز کشور از هند، چین و کره جنوبی وارد می‌شود گفت: پنج شش مخزن ساز داخلی با این شرایط در معرض ورشکستگی قرار گرفته‌اند.

وی تصمیم دولت مبنی بر ممنوعیت واردات مخازن سی.ان.جی را در راستای حمایت از سازندگان داخلی و جلوگیری از ورشکستگی آنها دانست و گفت: در حال حاضر تنها واردکنندگان مخزن سی.ان.جی در کشور خودروسازان هستند که با این مصوبه خودروسازان دولتی منع می شوند.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی.ان.جی ظرفیت کنونی تولید مخزن را 500 هزار اعلام کرد و گفت: نیاز داخل به مخزن کمتر از 100 هزار است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی لیستی از کالاهایی که مشابه ساخت داخل دارند را به هیئت دولت ارائه کرده است که در صورت تصویب دستگاه‌های دولتی و پیمانکاران طرف قرارداد با آن از واردات این کالا‌ها منع خواهند شد.

برچسب‌ها : CNGمخزن CNGواردات

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی