پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جشنواره عکس سفر و ایمنی راه

مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس سفر و ایمنی راه تمدید ‌شد

مهلت شرکت در نخستین جشنواره عکس سفر و ایمنی راه که از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، با هدف ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و ارتقای ایمنی در راه‌ها، برگزار می‌شود، تا 19 آذرماه 1395 تمدید شد. کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، به عنوان یکی از اعضای رسمی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA)، همزمان با […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۴ آبان ۱۳۹۵

مهلت شرکت در نخستین جشنواره عکس سفر و ایمنی راه که از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، با هدف ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و ارتقای ایمنی در راه‌ها، برگزار می‌شود، تا 19 آذرماه 1395 تمدید شد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، به عنوان یکی از اعضای رسمی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA)، همزمان با دهه‌ای که از سوی سازمان ملل متحد «اقدام برای ایمنی راه‌» نام گرفته، اجرای طرح‌های فرهنگی و آموزشی مرتبط با این موضوع را به عنوان یکی از فعالیت‌های اصلی، در دستور کار خود قرار داده است.

جشنواره عکس سفر و ایمنی راه از جمله برنامه‌هایی است که کانون به منظور جلب توجه عموم مردم و مسئولان به مقوله ایمنی در راه‌ها و جاده‌ها، ارتقای فرهنگ عمومی در خصوص سفر و ایمنی و همچنین کاهش سوانح جاده‌ای، اقدام به برگزاری آن کرده است.

شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و هر یک از علاقه‌مندان می‌توانند تا 19 آذر ماه 1395، با ارسال حداکثر 10 قطعه عکس در این برنامه فرهنگی هنری مشارکت داشته باشند.

جشنواره عکس سفر و ایمنی راه (1)

آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره عکس سفر و ایمنی راه ، از سوی هیأت داوران متشکل از اسماعیل عباسی، ساعد نیکذات و کیارنگ علایی مورد بررسی قرار گرفته و مراسم اختتامیه نیز روز 30 آذرماه برگزار و برگزیدگان معرفی خواهند شد.

بنا بر این گزارش؛ ایمنی راه و فرهنگ اتومبیلرانی ایمن، ایمنی راه و کودکان و نوجوانان، ایمنی راه و جاده‌ها، ایمنی راه و لذت سفر، ایمنی راه و عابران پیاده، ایمنی راه و حمل و نقل عمومی، ایمنی راه و حاشیه راه‌ها، ایمنی راه و وسایل نقلیه، ایمنی راه و رفتار و حقوق شهروندی، ایمنی راه و امداد و نجات، ایمنی راه و احترام به محیط زیست، ایمنی راه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ایمنی راه و ایرانگردی و ایمنی راه و حیات وحش، موضوعات این جشنواره هستند.

عکاسان و سایر علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از قوانین، امتیازها، جوایز و سایر اطلاعات به وب سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 4-66900771 (021) (روابط عمومی) تماس حاصل کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی