پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی میتسوبیشی میراژ 2017

میتسوبیشی میراژ 2017 رونمایی شد + تصاویر

رونمایی از میتسوبیشی میراژ 2017 توسط آرین موتور پوست اندازی کوچک ترین عضو خانواده پاییز سال 93 بود که درمراسمی بسیار باشکوه در مجموعه رایزن آجودانیه شرکت آرین موتور از دومحصول جدید خود رونمایی کرد. یکی از این محصولات میراژ بود. کوچک‌ترین عضو از خانواده با اصالت میتسوبیشی. میراژ در سال 93 توسط شرکت آرین […]

javankhodro
چهارشنبه - ۵ آبان ۱۳۹۵

رونمایی از میتسوبیشی میراژ 2017 توسط آرین موتور

پوست اندازی کوچک ترین عضو خانواده

پاییز سال 93 بود که درمراسمی بسیار باشکوه در مجموعه رایزن آجودانیه شرکت آرین موتور از دومحصول جدید خود رونمایی کرد. یکی از این محصولات میراژ بود. کوچک‌ترین عضو از خانواده با اصالت میتسوبیشی. میراژ در سال 93 توسط شرکت آرین موتور نماینده انحصاری محصولات میتسوبیشی ژاپن وارد ایران شد. یک خودروی کوچک و هاچبک که به عنوان ارزان قیمت‌ترین محصول آرین موتور روانه بازار شد. میراژ رقیب بسیار جدی برای کیا پیکانتو و هیوندای i20 است. در این بین هم چینی‌ها را با فاصله بسیار زیادی پشت سر خود می‌بیند. حالا آرین موتور قصد دارد با عرضه نسخه فیس لیفت شده میراژ سهم بیشتری را از بازار ایران در این سگمنت به خود اختصاص دهد.

حالا میراژ 2017

مراسم رونمایی در نمایشگاه بزرگ میتسوبیشی واقع در پل رومی ، تقاطع شریعتی برگزار شد. این مراسم با حضور مهمانان ویژه و اصحاب رسانه انجام صورت گرفت. در ابتدا مهندس شکوهی به معرفی میراژ نسل جدید جدید پرداخت. حال آنکه میراژ جدیداز طراحی به روزتری برخوردار است. سپر‌های جلو و عقب، رینگ‌ها، چراغ‌ها و رکاب‌های کناری از جمله قسمت‌هایی هستند در این خودرو با طراحی جدیدی عرضه می‌شوند. در داخل خودرو کابین نیز تاحدی تغییراتی به خود دیده است. از غربیلک فرمان گرفته تا دریچه‌های سیستم تهویه هوا به همراه 6 ایربک.  در میراژ جدید شاهد استفاده از بخش‌های کرومی در داخل کابین هستیم که حس خوبی را به سرنشینان القا می‌کند. این خودرو در هشت رنگ  کلاسیک و هیجان انگیز  قابل خریداری است.

بهتر است با میراژ جدید کمی بیشتر آشنا شویم. خودرویی که از یک پیشرانه3 سیلندر 1200 سی سی  بهره مند است. مدل قبلی میراژ تنها 74 اسب بخار قدرت می‌تواند تولید کند. حالا میراژ جدید با تغییرات جزئی قادر به تولید 79 اسب بخار قدرت است. البته حداکثر گشتاور عضو کوچک خانواده میتسوبیشی همان 100 نیوتن‌متر است. میراژ جدید که در نمایشگاه اتومبیل لس‌آنجلس رونمایی شد در سه تیپ مختلف به فروش می‌رسد.

 در بازارهای جهانی شما می‌توانید میراژ را در تیپ‌های SE، ES و GT سفارش دهید. میراژ دارای حداکثر سرعت 170 کیلومتر درساعت است. میزان مصرف سوخت ترکیبی آن نیز4.6لیتر در هر 100 کیلومتر است. البته این میزان در جاده به 3.9 لیتر خواهد رسید. میراژ جدید همچنین دارای کمربند ایمنی 3نقطه‌ای پیش کشنده، سیستم ضدسرقت ایموبلایزر، استاندارد آلایندگی یورو5 و سیستم ترمز ضدقفل ABS و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمزEBD است.

ازجمله امکانات و تجهیزات رفاهی که در این خودرو مشاهده می‌شود، می‌توان به سیستم ورود بدون کلید و Keyless، سیستم نوربالای اتوماتیک، تنظیم ارتفاع فرمان، مه‌شکن‌های جلو، چراغ‌های LED روز جلو و LED عقب، سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی، چراغ ترمز سوم برروی باله عقب، صندلی‌های تاشو عقب، پورتUSB، تنظیم سیستم صوتی روی غربیلک فرمان، کروزکنترل، گرمکن صندلی‌های جلو، شیشه و آینه برقی و… اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید از سنسور پارک عقب و دوربین دنده عقب با نمایشگر برروی آینه میانی به صورت سفارشی بهرمند شوید.

میراژ جدید باقیمت 78 میلیون 800 هزار تومان برای مدت زمان محدودی بفروش می‌رسد. البته به گفته مدیر فروش آرین موتور، در مدت زمان 10 روز پس از رونمایی، به جز شرایط تخفیف های ویژه و تسهیلات به همراه وام بدون بهره، می توانید از 1% تخفیف اضافه نیز برخوردار شوید.

بروزرسانی:

انواع شرایط فروش آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی (خرداد 96)

ادامه تصاویر:

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • lpnei | 10/08/1395 در 16:26

    عالیست

کیوسک مطبوعاتی