پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک جاده های بارانی

ترافیک نیمه سنگین جاده ها در پی بارش برف و باران

در چند روز اخیر با آغز بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور، ترافیک نیمه سنگینی در برخی جاده ها ایجاد شده. رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخته است. به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ  نادر رحمانی اظهار داشت :طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۵ آبان ۱۳۹۵

در چند روز اخیر با آغز بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور، ترافیک نیمه سنگینی در برخی جاده ها ایجاد شده. رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخته است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ  نادر رحمانی اظهار داشت :طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌ اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج –قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج‌_تهران از پل فردیس تا پل کلاک، ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود:بر همین اساس در اکثر محورهای استان اردبیل، آذربایجان غربی، محورهای ارومیه_خوی و ماکو، آذربایجان شرقی، محورهای اهر_تبریز، سراب_تبریز و جلفا_مرند،گیلان، گردنه حیران و محور اسالم_خلخال، بارش برف و در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، گیلان، قزوین ، زنجان، کردستان، مازندران، محورهای نور، رامسر، کناره و ارتفاعات کندوان، کرمانشاه، محورهای گیلان‌غرب، پاوه، رامسر، بارش باران و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر 13 تا 19 از روز شنبه تا سه شنبه از ساعت 7 تا 17 و چهارشنبه از ساعت 7 تا 12 به دلیل عملیات روکش آسفالت، تردد خودروها همراه با ترافیک انجام می‌شود.
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور بیان کرد: کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ- شاهرود تا اطلاع ثانوی مسدود است.

پایش معاینه فنی راهی موثر برای کاهش آلودگی هوا

ممنوعیت تردد خودروهای کاربراتوری در مرحله دوم طرح LEZ

7درصد درآمد ناخالص ملی در حوادث رانندگی رانندگی از بین می رود

کاهش مدت زمان معاینه فنی از 5 سال به 2 سال

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی