پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش مدیران خودرو

شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با دست پر می آید

گزارش بازدید از مرکز خدمات پس از فروش و انبار مرکزی شرکت مدیران خودرو پنجشنبه گذشته، خبرنگاران و جمعی از تیگو5 سواران ضمن بازدید از مرکز خدمات پس از فروش و انبار مرکزی مدیران خودرو، با برنامه های این شرکت در جهت پیشرفت برنامه های تامین قطعات و ارتقای کیفیت خدمات از نزدیک آشنا شدند. […]

javankhodro
جمعه - ۱۴ آبان ۱۳۹۵

گزارش بازدید از مرکز خدمات پس از فروش و انبار مرکزی شرکت مدیران خودرو

پنجشنبه گذشته، خبرنگاران و جمعی از تیگو5 سواران ضمن بازدید از مرکز خدمات پس از فروش و انبار مرکزی مدیران خودرو، با برنامه های این شرکت در جهت پیشرفت برنامه های تامین قطعات و ارتقای کیفیت خدمات از نزدیک آشنا شدند.

شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو فعالیت خود را از 11 سال پیش با 114 پرسنل نمایندگی آغاز کرد. این شرکت علاوه بر ارائه خدمات پشتیبانی، با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و فنی، برگزاری آزمون جهت سنجش سطح معلومات کارکنان، توسعه ناوگان امدادی به صورت 24 ساعته به شماره تماس 47651، مشاوره تلفنی، اجرای پروژه پیگیری کیفیت عملکرد از مشتریان ناراضی، افزایش فضای انبار قطعات از 7500 به 40000 متر مربع، توسعه شبکه فروشگاه های قطعات یدکی و … سعی در آسوده کردن خیال مشتریان از بابت خدمات پس از فروش دارد.

در مرکز آموزش تعمیرگاهی ضمن اعزام سوپروایزرها به چین جهت دیدن دوره های تخصصی، دوره های آموزشی حرفه ای به تمام نمایندگان در این مرکز برگزار می شود.

در همین راستا ژانگ مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا شرکت چری نگرانی خاصی بابت تعمیرات خودروهای تولید شده اش دارد که انبار به این بزرگی با این حجم از قطعات تدارک دیده است؟ عنوان کرد: هدف تسریع دسترسی به قطعات یدکی در تمام کشور و بالا بردن کیفیت خدمات ما را به سوی ایجاد انبار بزرگ و ذخیره تمامی قطعات یدکی هدایت کرد. به نحوی که تمامی قطعات مورد نیاز  MVM و چری در کمتر از 2 هفته از چین به این انبار و در کمتر از 72 ساعت به دورترین نقطه ایران ارسال می شود.

ژانگ همچنین افزود: دغدغه ما رسیدن به استاندارد جهانیست و در نظر داریم میزان معطلی مشتریان برای تامین قطعه را به حداقل برسانیم و در حال حاضر نیز MVS یکی از بهترین شرکت های خدمات پس از فروش ایران است. همچنین عنوان کرد که در حال حاضر 20% قطعات داخلی سازی شده است اما به زودی این رقم به 32 درصد خواهد رسید و شرکتهای چینی در آینده نزدیک با سرمایه گذاری در ایران، به تولید مشترک قطعه در داخل ایران و طبق استاندارد جهانی خواهند پرداخت.

ژانگ با بیان اینکه ارائه گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری برای محصولات چری برای ما تعهد کیفیت می آورد، خاطر نشان کرد که فرضیه “تولید خودروی ارزان با قطعات یدکی گران” کاملا با این گارانتی متناقض است و هیچگاه در دستور کار کمپانی چری نبوده است.

خدمات پس از فروش مدیران خودرو

آقای توفیق آزاد که به تازگی مدیر شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو شده است در پاسخ به این سوال که چرا قطعات یدکی شرکتی گران تر از بازار آزاد است گفت: امسال تعرفه گمرکی قطعات یدکی بالاتر رفته و نیز قطعات یدکی به جای ارز دولتی امسال با ارز آزاد وارد می شوند که تمام اینها دلایلی برای افزایش جزئی قیمت قطعات یدکی به حساب می آیند. چه بسا که قطعات متفرقه موجود در بازار آزاد از کیفیت و دوام لازم برخوردار نباشند و هزینه های اضافی را به مشتری تحمیل کنند.

وی همچنین افزود: خودروی تیگو ۵ و MVM110 جدید کمترین مراجعه به نمایندگی های خدمات پس از فروش ما را دارند.

طی بازدید خبرنگاران از انبار قطعات، دسته بندی منظم طبق شماره قطعات در انبار مشهود بود و بسته بندی قطعات یدکی همگی دارای شماره سریال، بارکد و هولوگرام امنیتی هستند.

در مرکز خدمات پس از فروش نیز بخش Quick Service یا همان سرویس سریع دوره گارانتی جنب سالن انتظار مشتری واقع شده و مشتریان ام وی ام و چری با دیدن خودروی خود حین سرویس آسوده خاطر باشند. در صورتی که عیب خودرو بیش از حد سرویس سریع باشد، خودرو به بخش ویژه تعمیرات منتقل می شود و در آنجا اقدامات تشخیص و تعمیر اجرا می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • رضا | 18/09/1395 در 01:10

    سلام بنده x33 مدل 95 با 26هزار کیلومتر کارکرد دارم تقریبا 20 روز پیش از موتور صدای می آمد بردم نمایندگی زنجان و گفتند کمپرسور خراب شده و درخواست قطعه دادن و من هم همینجوری ماشینو سوار شدم که بعد ده روز کمپرسور گیرپاچ کرد و بردم خوابوندم نمایندگی و یک هفته طول کشید تا عوض کردند ولی گفتند گارانتی نمیباشد و مبلغ یک میلیون و دویست هزار ازم گرفتند وفنی پرسیدم چرا گارانتی نیست گفتند ما نمیدانیم و از تهران باید دستور بیاد کار نیومده حالا اگه ممکنه بفرمایید گارانتی در کجا به درد مشتری خواهد خورد.

    • اصغر بهینه | 25/08/1397 در 21:48

      سلام در رابطه با توفف خودروی دارای گارانتی در نمایندگی بعلت نداشتن قطعات تکلیف هزینه خواب خودرو زیان وارده برای صاحب خودرو چگونه جبران میشود

  • علی اصغرنژاد | 18/12/1397 در 11:56

    سلام
    تیگو5 تازه 1000 کیلو متر بیشتر کار نکرده ضبط و lcd آن سوخت و قطعه ندارند نمایندگی ها و ما نمی توانیم از ماشین استفاده کنیم چون گرما و سرما ماشین با ال سی دی کار می کنه و الان فقط با بخاری کار می کنه مشکل را چگونه باید بر طرف کرد؟

  • علی اصغرنژاد | 18/12/1397 در 11:59

    سلام
    ضبط و ال سی دی در هیچ نمایندگی ای یافت نمی شود درخواست قطعه دادن و شرکت می گوید قطعه نداریم چه باید کرد؟

کیوسک مطبوعاتی