پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Car-Accident-تصادف خودرو_بیمه

کاهش 3 درصد تلفات جانی تصادفات رانندگی

سخنگوی نیروی انتظامی از کاهش 3 درصد تلفات جانی تصادفات رانندگی در نیمه اول سال 95 خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار نتظرالمهدی  گفت: 73 درصد جانباختگان مربوط به جاده ها و 80 درصد درون شهری مربوط به راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده بوده است. وی با اشاره به توقف شماره […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱۸ آبان ۱۳۹۵

سخنگوی نیروی انتظامی از کاهش 3 درصد تلفات جانی تصادفات رانندگی در نیمه اول سال 95 خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار نتظرالمهدی  گفت: 73 درصد جانباختگان مربوط به جاده ها و 80 درصد درون شهری مربوط به راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده بوده است.

وی با اشاره به توقف شماره گذاری خودروهای سنگین و نیمه سنگین دیزلی درون شهری و موتورسیکلت های کاربراتوری از اول مهر امسال افزود: شرط لازم برای شماره گذاری این خودروها اخذ استاندارد یورو 6 یا یورو 4 و نصب فیلتر جاذبه آلودگی هواست.

سردار منتظرالمهدی گفت: خوروهایی که بیش از یک میلیون خلافی داشته باشند توقیف شده و از طریق پیامک به آنها اعلام می شود و در صورتی که شماره آنها به دیگران واگذار شده باشد پیامک ها به صاحبان خودروها نمی رسد؛ بنابراین با ارسال کد 10 رقمی” وی ان ان کارت خودرو” به سامانه پیامکی 1101202020 از میزان جریمه خود مطلع شوند یا با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ در جریان میزان خلافی خود قرار گیرند.

وی افزود: در شش ماه امسال نیز 36 درصد قتل ها با سلاح سرد انجام شده است که بخشی از آن به علت کنترل نکردن خشم و در دست داشتن آلات قتاله مثل چاقو بوده که البته باید از نمایندگان مجلس به دلیل تصویب ممنوعیت استفاده از سلاح سرد تشکر کنیم.

سردارمنتظرالمهدی به تشکیل شورای عالی تحول در 400 کلانتری با شش کمیته تخصصی برای بازبینی و ایجاد زیرساخت های لازم برای اریه خدمات بهتر به شهروندان اشاره کرد و گفت: با این اقدام شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی کلانتری ها در کشور خواهیم بود.

وی افزود: مشمولان پرداخت جریمه غیبت سربازی که از زمان خدمت آن ها هشت سال گذشته هر چه سریع تر برای ثبت نام و پرداخت جریمه اقدام کنند چرا که ممکن است این طرح سال آینده اجرا نشود براین اساس تا پایان سال برای شرکت در این طرح فرصت است.

سردار منتظرالمهدی گفت: از فردا پلیس های تخصصی در نمایشگاه مطبوعات حاضر خواهند شد.  سخنگوی ناجا افزود: درباره موضوع قتل خانوادگی در تبریز کارآگاهان پلیس آگاهی همه تلاش خود را به کار بستند تا گره های کور آن برطرف شود و اطلاع رسانی آن را خود قوه قضاییه برعهده گرفت.

برخورد پلیس با مسافرکش های پلاک شهرستان

در 10 روز ابتدایی شهریور، تصادفات جاده ای جان 180 نفر را گرفت

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی