پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل چهارم تویوتا پریوس

تویوتا پریوس با آلایندگی صفر به داد آلودگی هوا می رسد

در این روزها که آلودگی هوا از مهم ترین نگرانی های جوامع در سراسر دنیا به شمار می رود و این موضوع در کشور عزیزمان پررنگ تر از سایر کشورها شده و این روزها شاهد به شماره افتادن نفس های شهر هستیم. یکی از عوامل مهمی که موجب آلودگی هوا شده، وجود حجم زیادی از خودروهای فرسوده […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۵ آبان ۱۳۹۵

در این روزها که آلودگی هوا از مهم ترین نگرانی های جوامع در سراسر دنیا به شمار می رود و این موضوع در کشور عزیزمان پررنگ تر از سایر کشورها شده و این روزها شاهد به شماره افتادن نفس های شهر هستیم. یکی از عوامل مهمی که موجب آلودگی هوا شده، وجود حجم زیادی از خودروهای فرسوده و بی کیفیت در حال تردد در خیابان هاست. این شرایط ما را بر آن داشت تا یکی از تحقیقات جالبی که در ارتباط با تویوتا پریوس ، خودرو دوستدار محیط زیست، انجام شده را با شما به اشتراک بگذاریم.

دانشگاه رم اخیرا تحقیقات جالبی در ارتباط با خودروهای هیبرید تویوتا پریوس با کمک 20 راننده در رده های سنی متفاوت متشکل از زن و مرد با تجربه های رانندگی متفاوت از خودروی هیبرید انجام داده که در تحقیق صورت گرفته رانندگان در ساعت های مختلف شبانه روز و در مسیر های مشخص با پیمایش ۳۷ کیلومتر، میزان آلایندگی تویوتا پریوس را مورد بررسی قرار دادند.

طبق نتایج بدست آمده از این تحقیق، 73.2% از زمان پیمایش و 62.5% از مسافت طی شده توسط تویوتا پریوس ها که مسیری با طول بیش از ۲۲۰۰ کیلومتر بود، بدون انتشار هیچ آلایندگی (آلایندگی صفر) صورت گرفته است. همچنین در طول پیمایش این مسیر، ۴۵% از نیروی استفاده شده جهت حرکت خودرو، از موتور الکتریکی آن گرفته شده است.

در تست انجام شده توسط تیم تخصصی دانشگاه رم، با پیمایش مسافت های طولانی، نسل چهارم تویوتا پریوس با قابلیت های خود توانست نتایج قابل توجهی در ارتباط با توان موتور الکتریکی و همچنین انتشار پایین آلایندگی (آلایندگی صفر) را ثبت نماید.

تویوتا پریوس جدید عملکرد فوق العاده خود را در این تست مدیون تکنولوژی پیشرفته سیستم هیبرید سینرژی تویوتا بوده به طوریکه حدود 45% از نیروی ایجاد شده توسط خودرو از موتور الکتریکی تامین شده و از کل نیروی ایجاد شده توسط موتور الکتریکی نزدیک به 34.3% از سیستم ترمز احیا کننده تویوتا پریوس بوده است.

تحویل تویوتا پریوس های پلاک شده توسط ایرتویا

شرایط فروش متنوع و استثنائی تویوتا پریوس

خودروهای ساخت آمریکا از پلاک ملی جا ماندند

فروش 30 روزه تویوتا پریوس با هدایای ویژه از طرف ایرتویا

 

خودروهای هیبریدی چگونه کار می کنند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی