پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه گوانگژو ۲۰۱۶

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو گوانجو به روایت تصویر

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو گوانجو با حضور شرکتهای بزرگ خودروسازی اروپایی، آسیایی ، آمریکایی و قدرتنمایی شرکتهای خودروساز چینی کار خود را آغاز کرد. این نمایشگاه  از ۱۸ تا ۲۷ نوامبر در گوانجو پابرجاست. گفتنی است در نمایشگاه بین المللی خودرو گوانجو  غول های خودروسازی جهان از بنز، ب ام و، تویوتا، هیوندا، کیا، […]

میلاد میرعابدینی
جمعه - ۲۸ آبان ۱۳۹۵

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو گوانجو با حضور شرکتهای بزرگ خودروسازی اروپایی، آسیایی ، آمریکایی و قدرتنمایی شرکتهای خودروساز چینی کار خود را آغاز کرد. این نمایشگاه  از ۱۸ تا ۲۷ نوامبر در گوانجو پابرجاست.

گفتنی است در نمایشگاه بین المللی خودرو گوانجو  غول های خودروسازی جهان از بنز، ب ام و، تویوتا، هیوندا، کیا، فیات و شورولت گرفته تا هوندا، میتسوبیشی ، سوزوکی، مزدا و بایک خودرو حضور دارند.

شرکت هیوندای موتورز حضور کمرنگ اما استراتژیکی در نمایسگاه خودرو گوانجو دا رد و بیشتر بر معرفی یک محصول خود مانور داده است.
عکس هایی از غرفه هیوندای و کیا را می توانید در آلبوم عکس زیر ببینید.

در این نمایشگاه خودروسازان چینی حضور پررنگ و قدرتمندی دارند، به گونه ای که طراحی و تنوع خودروهای این شرکتهای خودروساز نوید آینده درخشان صنعت خودروسازی کشور  چین در آینده ای نزدیک را می دهد.

در میان خودروسازان چینی آنچه بیشتر از همه تو ذوق بازدید کنندگان می زد، کپی برداری طراحی خودروهایشان از برندهای مطرح و معتبر خودروسازی جهان بود.

البته ناگفته نماند در بین شرکتهای چینی حاضر، بسیاری از برندها تنوع، طراحی زیبا و افزایش کیفیت قطعات و تریم داخل کابین  را در دستور مار داشتند و به حق در این مهم موفق نشان دادند.

گفتنی است پیشرفت صنعت خودروسازی چین نسبت به سالهای گذشته به قدری نمود داشت که گاهی مراجعه کننده های چینی را هم متعجب می کرد.

 

چری تیگو 3X در چین رونمایی شد

شرایط فروش جک J5 اتوماتیک

منتظر برلیانس C3 در بازار ایران باشید

مجوز شرکت سازه‌های خودرو دیار باطل شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی