پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایرتویا

افتتاح نمایندگی مرکزی ایرتویا در غرب تهران (گزارش)

نمایندگی مرکزی غرب ایرتویا – فرتاک در تاریخ 27 آبان ماه 1395 با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت ایرتویا افتتاح شد. این نمایندگی با وسعت 4850 متر مربع با 14 جایگاه تعمیراتی و ظرفیت پذیرش روزانه ۵۰ خودرو (که به زودی این تعداد به بیش از ۹۰ خودرو در روز افزایش می یابد) در […]

javankhodro
دوشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۵

نمایندگی مرکزی غرب ایرتویا – فرتاک در تاریخ 27 آبان ماه 1395 با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت ایرتویا افتتاح شد. این نمایندگی با وسعت 4850 متر مربع با 14 جایگاه تعمیراتی و ظرفیت پذیرش روزانه ۵۰ خودرو (که به زودی این تعداد به بیش از ۹۰ خودرو در روز افزایش می یابد) در سه طبقه در حوالی میدان آزادی واقع شده و از تاریخ 29 آبان ماه آماده است تا کلیه خدمات فروش و پس از فروش شامل سرویس های دوره ای در دوره گارانتی و رفع عیوب احتمالی خارج از گارانتی، فروش قطعات و… را ارائه دهد.

با توجه به موقعیت محلی استراتژیک و امکانات وسیع این نمایندگی مرکزی، آخرین استانداردهای الزامی کمپانی تویوتا موتورز توسط شرکت ایرتویا در این نمایندگی پیاده شده و پیشرفته ترین تجهیزات سرویس خودروهای تویوتا در آن نصب شده است.

از آنجایی که در همه گزارشات سازمان های معتبر بین المللی نظیر گزارش اخیر موسسه کانسیومر ریپورتز، برند تویوتا به عنوان قابل اطمینان ترین و با کیفیت ترین برند خودرویی دنیا محسوب می شود، این مهم مسئولیت شرکت ایرتویا به عنوان نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران را برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان سنگین تر کرده و خوشبختانه در کنار خدمات نوینی نظیر “سرویس در محل” برنامه منسجمی جهت گسترش شبکه فروش و مخصوصاً خدمات پس از فروش در سراسر کشور تدوین شده است. از جمله این برنامه ها می توان به افتتاح دو نمایندگی مرکزی دیگر که در حال استانداردسازی در شهرهای شیراز و مشهد بوده و طی ماه های آینده شروع به کار خواهند کرد، اشاره کرد.

پس از مراسم افتتاحیه نمایندگی فرتاک، در نشست خبری با آقای سرهنگی، مدیر خدمات پس از فروش ایرتویا عنوان شد: ایرتویا در حال حاضر 48 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در ایران دارد که این رقم به زودی به 55 نمایندگی خواهد رسید. از آنجایی که تویوتا به خراب نشدن و قهر بودن با تعمیرگاه معروف است، اگر سرویس های ادواری و گارانتی به موقع انجام شود، مطمئنا خرابی سراغ این محصولات نخواهد آمد.

وی در پاسخ به این سوال که راه تشخیص قطعه اصلی از متفرقه چیست، گفت: ابتدا لاز می دانم بگویم که در حال حاضر ایرتویا حدود 90% از کل پارت نامبر های تویوتا و لکسوس را موجود دارد و آن معدود قطعاتی که بسیار کمتر مورد تعویض قرار می گیرند اگر موجود نباشد، بین 2 تا 7 روز از خارج وارد می شوند و تامین آن به عهده ایرتویاست. حال آن که مشتری این اطمینان را داشته باشد که اگر قطعه ای از نمایندگی و فروشگاه های مجاز ما تهیه کند، حتما اصلی است، البته تمهیداتی در نظر گرفته ایم که به زودی تمامی قطعات اصلی دارای هولوگرام نانو روی خود قطعه (نه فقط روی جعبه) نیز باشند.

سوال دیگر این بود که آیا ایرتویا به خودروهای غیر شرکتی هم خدمات می دهد یا خیر؟ سرهنگی گفت: نمایندگان ما موظف به ارائه خدمات به تمامی خودروهای تویوتا و لکسوس هستند. اگر خودروها گارانتی داشته باشند طبق چهارچوب تعریف شده خدمات مربوط به دوران گارانتی رایگان بوده و اگر گارانتی نداشته نباشد، مطابق تعرفه و با دریافت هزینه خدمات ارائه می شود.

کوروش مرشد سلوک در باب اهتمام به واردات خودروهای پاک و هیبریدی اشاره کرد: سرمایه گذاری روی خودروهای هیبریدی آتیه خوبی برای کشور دارد، هم در بحث کاهش آلایندگی و هم کاهش مصرف سوخت. در حال حاضر خودروهای با استاندارد یورو 5 و یورو 6 وارد می شوند اما بنزین یورو4 یا حتی یورو3 مصرف می کنند که هم باعث آلودگی می شود و هم برای عمر مفید خودرو مضر است.

آدرس نمایندگی ایرتویا در غرب تهران – فرتاک

میدان آزادی – خیابان آزادی – خیابان میر قاسمی – پلاک ۳۰

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی