پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی رانا در سایحل عاج

تجهيز ناوگان تاکسیرانی ساحل عاج با محصولات ايران خودرو

با تحويل تعدادي از محصولات ايران خودرو به شبكه تاكسيراني ساحل عاج ، همكاري هاي ايران خودرو با اين كشور در بخش نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي به صورت رسمي آغاز شد. به گزارش ايكوپرس، در مراسمي با حضور وزیر حمل و نقل، مشاور رئیس جمهور در امور ترابری ساحل عاج و سفير جمهوري […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۳ آذر ۱۳۹۵

با تحويل تعدادي از محصولات ايران خودرو به شبكه تاكسيراني ساحل عاج ، همكاري هاي ايران خودرو با اين كشور در بخش نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي به صورت رسمي آغاز شد.

به گزارش ايكوپرس، در مراسمي با حضور وزیر حمل و نقل، مشاور رئیس جمهور در امور ترابری ساحل عاج و سفير جمهوري اسلامي ايران تعدادی خودروي سمند و رانا به شورای عالی سندیکای تاکسیرانی ساحل عاج واگذار شد.

برمبناي اين گزارش، انور صفاوی نماينده گروه صنعتی ايران خودرو در ابيجان با تشریح فعالیت‌های بین المللی این شركت در آسیا، اروپا، آمریکای جنوبی و شمال آفریقا درباره برنامه هاي بين المللي توليد خودروهای ايران در اوكراين، ونزوئلا و سنگال سخنراني كرد.

گائوسو توره وزير حمل و نقل ساحل عاج نیز در سخنان خود با اشاره به برنامه ريزي براي جايگزيني٥٠ هزار دستگاه خودرو در برنامه ٥ ساله اين كشور در بخش نوسازی شبکه حمل و نقل عمومي، از مشارکت بخش خصوصی در تامین اين نیاز تقدیر كرد.

وزیر حمل و نقل ساحل عاج از دست اندرکاران بخش خصوصی و دولتی این کشور خواست با اتحاد و همبستگی، دولت را جهت نیل به اهداف ترسيم شده یاری کنند.

در این مراسم با رونمایی از خودروهای سمند و رانا، کلید این خودروها از سوي وزیر حمل و نقل و سفير جمهوري اسلامي ايران به رئيس شوراي عالي سندیکای تاکسیرانی ساحل عاج تحويل داده شد. بخشي از خودروهاي مورد نياز ناوگان حمل و نقل عمومي در برنامه اي دو ساله از سوي ايران خودرو به تاکسی داران ساحل عاج واگذار خواهد شد.

گفتني است، گروه صنعتی ایران خودرو اقداماتی را براي افزايش سهم بازار آفریقا انجام داده که صادرات تجهیزات خط تولید محصولات به الجزایر از جمله این اقدامات به شمار می آید.

همچنین ایران خودرو مذاکراتی با شرکت معتبر بین المللی تولیدکننده خودرو در نیجریه انجام داده و قصد دارد که با سرمایه گذاری این شرکت و با استفاده از ظرفیت های تولیدی آن، محصولات خود را به توليد برساند.

صادرات 1500 دستگاه از محصولات سایپا

پیش فروش دنا با ۱۰ میلیون تومان پیش پرداخت

نخستین محموله تجهیزات خط تولید ایران خودرو به الجزایر صادر شد

فروش تندر۹۰ اتوماتیک با 19 میلیون پیش پرداخت (آذر95)

ایران خودرو در نیجریه حضور خواهد یافت

مشکل کمبود تاکسی در نقاط پرتردد تهران حل می شود

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی