پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیتروئن و سایپا-لوگو

صدور مجوز سرمایه گذاری سیتروئن در ایران

برای اولین بار در صنعت خودروسازی کشور، توافق نامه سرمایه گذاری مستقیم خارجی از طریق خرید سهام یک شرکت ایرانی انجام شد و سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی وزارت اقتصاد مجوز سرمایه گذاری سیتروئن را صادر کرد. به گزارش سایپا نیوز، پس از مذاکرات طولانی و نفس گیر گروه سایپا و شرکت سیتروئن برای […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۳ آذر ۱۳۹۵

برای اولین بار در صنعت خودروسازی کشور، توافق نامه سرمایه گذاری مستقیم خارجی از طریق خرید سهام یک شرکت ایرانی انجام شد و سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی وزارت اقتصاد مجوز سرمایه گذاری سیتروئن را صادر کرد.

به گزارش سایپا نیوز، پس از مذاکرات طولانی و نفس گیر گروه سایپا و شرکت سیتروئن برای اولین بار در صنعت خودروسازی کشور، توافق نامه سرمایه گذاری مستقیم خارجی از طریق خرید سهام یک شرکت ایرانی صورت پذیرفت.

 براساس این توافق، شرکت سیتروئن 50 درصد از سهام شرکت سایپا کاشان را خریداری می کند و پس از خرید نسبت به سرمایه گذاری در خطوط تولید و قطعات خودرو در ایران اقدام می‌نماید.

این گزارش می افزاید: شرکت سیتروئن با عنایت به حجم سرمایه گذاری در خطوط تولیدی فوق الذکر و به منظور حفظ و پشتیبانی از سرمایه گذاری خویش نسبت به اخذ مجوز از “سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی” وزارت اقتصاد اقدام کرده و خوشبختانه در هفته گذشته موفق به اخذ مجوز از سازمان مذکور شد و عملاً شرکت سیتروئن پس از دریافت مجوز وارد فاز سرمایه گذاری شده است.

دریافت این مجوز باعث خواهد شد که دو طرف در جهت اجرایی شدن قرارداد منعقده با سرعت بیشتری حرکت کنند و سایپا و سیتروئن به صورت جدی تر وارد فاز عملیاتی این قرارداد خواهند شد.

نشست مشترک میان مدیران ارشد گروه سایپا و برلیانس

قائم مقام ارشد کیفیت و رضایت مشتریان شرکت رنو فرانسه از پارس خودرو بازدید کرد

تولید خودروسازی سایپا از مقدار پیش‌بینی شده فراتر رفت

فروش ویژه محصولات شرکت پارس خودرو (آبان ۹۵)

تحویل ساندرو و برلیانس براساس برنامه

انتشار اوراق مرابحه سایپا + فروش سریع این اوراق در بازار سهام

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی