پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افتتحاح-نمایندگی-سایپا-در-لبنان

نمایندگی مرکزی سایپا در لبنان افتتاح شد

نمایندگی مرکزی شرکت سایپا در لبنان شامگاه جمعه با حضور وزیر صنعت این کشور،« محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، « مهدی جمالی» مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مقام های سیاسی ، اقتصادی و تجاری لبنان افتتاح شد. به نقل از ایرنا ، شرکت « گروه مکانیکا» به ریاست « پطرس […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۵

نمایندگی مرکزی شرکت سایپا در لبنان شامگاه جمعه با حضور وزیر صنعت این کشور،« محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، « مهدی جمالی» مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مقام های سیاسی ، اقتصادی و تجاری لبنان افتتاح شد.

به نقل از ایرنا ، شرکت « گروه مکانیکا» به ریاست « پطرس الیاس افرام» به طور انحصاری عهده دار فروش و ارائه خدمات پس از فروش تولیدات گروه خودروسازی سایپا در لبنان است و شعبه مرکزی آن در منطقه جبیل لبنان واقع است.

در این مراسم از همکاری های سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان به ویژه سفیر جمهوری اسلامی ایران و سجاد نژاد رایزن تجاری ایران در لبنان، وزارت صنعت لبنان و مدیریت شرکت خودروسازی سایپا برای کمک به حضور این شرکت در لبنان و ارائه تولیدات خودروئی ایران به شهروندان لبنان قدردانی شد.

وزیر صنعت لبنان به شرکت مکانیکا برای این موفقیت و همکاری با شرکت سایپا در ابتدای دوره ریاست جمهوری ژنرال « میشل عون» تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این گام زمینه ساز تولید خودرو در لبنان با همکاری ایران و رشد و گسترش صنایع داخلی و ایجاد فرصت های شغلی جدید و بیشتر در لبنان باشد.

الحاج حسن افزود: امیدواریم ثبات سیاسی کنونی به تقویت سرمایه گذاری ها توسط بازرگانان لبنانی و شرکای بین المللی و منطقه ای در لبنان منجر شود.

وی ثبات و امنیت کنونی در لبنان را مدیون ایثارگری های ملت ، ارتش ، نیروهای امنیتی و نیروهای مقاومت لبنان در رویاروئی با تروریسم صهیونیستی و تکفیری دانست.

وزیر صنعت لبنان با تاکید بر ضرورت تشکیل سریع دولت جدید لبنان، تصویب قانون جدید انتخابات و برگزاری انتخابات پارلمانی لبنان در موعد مقرر ( ماه مه ۲۰۱۷) و براساس قانون جدید را خواستار شد.

الحاج حسن گفت: از ریاست جمهوری لبنان می خواهیم که دولت آینده را مکلف کند علاوه بر برگزاری انتخابات پارلمانی اهتمامی ویژه به اقتصاد ، صنعت و کشاورزی لبنان داشته باشد و یک رویکرد و برنامه روشن اقتصادی ارائه کند تا از مهاجرت جوانان لبنانی جلوگیری شود.

وی افزود: نمی توانیم سیاست های اقتصادی گذشته را که به ۱۵ میلیارد دلار کسری در بودجه تجاری لبنان منجر شده است، ادامه دهیم و بیش از این در بحران بیکاری غرق شویم.
وزیر صنعت لبنان خاطرنشان کرد: شهر تاریخی جبیل در قلب استان جبل لبنان دروازه ورود صنعت ایران به لبنان شده است .

الحاج حسن تصریح کرد: ایران دوست لبنان و همه لبنانی ها از طوائف و مذاهب و جریان های مختلف سیاسی است حتی آنهائی که حاضر نیستند دوستی خود را با آن اعلام کنند.
وی اظهارداشت: همکاری های اقتصادی و تجاری و صنعت گردشگری می تواند بین ملت ها نزدیکی ایجاد کند و این تحول جدید می تواند موجب نزدیک شدن بیشتر ایران و لنبان شود.
وزیر صنعت لبنان تاکید کرد که لبنانی ها ، ایران را حامی مقاومت می دانند و این افتخاری بزرگ برای لبنان و مقاومت است و حالا می توانند با صنعت، تولیدات، فن آوری، علم ، پیشرفت و توسعه ایران هم بیشتر آشنا شوند.

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا هم در سخنانی با تشریح فعالیت های این شرکت در داخل و خارج از ایران گفت که شاهد افتتاح رسمی مجهزترین، مدرنترین و کاملترین نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازی ساپیا در لبنان هستیم.

جمالی با بیان اینکه شرکت سایپا در سال دو تا سه مدل جدید خودرو به بازار ایران و بازارهای جهانی و منطقه ای عرضه می کند ، افزود: سایپا با قریب به دو دهه تجربه حضور در بازارهای جهانی و منطقه ای اکنون در بازارهای کشورهای آذربایجان، سوریه، ترکمنستان، عراق، اوکراین، یمن، الجزائر، مصر، سودان ، جیبوتی ، نیجر، غنا، ساحل عاج، سنگال ، ونزوئلا و لبنان حضور دارد و در پنج کشور ونزوئلا، سوریه، سودان، عراق و سنگال خودرو تولید می کند.

وی تاکید کرد که سایپا با همکاری نمایندگی و شریک تجاری خود در لبنان « مکانیکا گروپ» علاوه بر ارائه محصولات قابل رقابت در عرصه کیفیت و قیمت، خدمات پس از فروش را به مشتریان لبنانی ارائه خواهد کرد.

آغاز فروش نقدی محصولات سایپا + قیمت

صدور مجوز سرمایه گذاری سیتروئن در ایران

بازدید مدیران قطعه سازان آلمانی از پارس خودرو

نشست مشترک میان مدیران ارشد گروه سایپا و برلیانس

تولید خودروسازی سایپا از مقدار پیش‌بینی شده فراتر رفت

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی