پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 206

ستاره های کیفیت پژو 206 به 3 رسید

نتایج ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندراد ایران منتتهی به آبان ماه امسال، از ارتقای کیفیت پژو 206 هاچ بک به سطح سه ستاره خبر می دهد. در ارزیابی مهرماه ۲۰۶ صندوقدار موفق به کسب رتبه کیفی سه ستاره شده بود. در‌آخرین گزارش ارزشیابی ملی خودروهای ساخت داخل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

نتایج ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندراد ایران منتتهی به آبان ماه امسال، از ارتقای کیفیت پژو 206 هاچ بک به سطح سه ستاره خبر می دهد. در ارزیابی مهرماه ۲۰۶ صندوقدار موفق به کسب رتبه کیفی سه ستاره شده بود.

در‌آخرین گزارش ارزشیابی ملی خودروهای ساخت داخل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول پرطرفدار و جوان پسند ۲۰۶ موفق به کسب رتبه کیفی سه ستاره شد.

برمبنای این گزارش،‌ اجرای برنامه های بهبود کیفی در فرآیند تولید این محصول اعم از طراحی، تولید، کیفیت، تامین و فروش ایران خودرو منجر به کسب این موفقیت شده است.

این گزاش می افزاید، کیفیت پژو 206 که در آبان ماه بیشترین سهم تیراژ تولید در میان خودروهای سواری ساخت داخل را داشته براساس ارزیابی های سختگیرانه شرکت بازرسی سه ستاره را کسب کرده و تقویت نقاط بهبود این محصول در خطوط تولید ایران خودرو همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، در جدول رتبه بندی کیفیت خودروهای ساخت داخل در آبان ماه، محصولات سوزوکی گراندویتارا، رانا،‌ تندر ۹۰ دستی و اتوماتیک و همچنین وانت تندر ۹۰ در سطح کیفی سه ستاره قرار گرفته اند. پروژه های ارتقای کیفی برای کلیه محصولات ایران خودرو درحال اجرا است و دست یابی به اهداف تعیین شده در این حوزه با جدیت زیادی دنبال می شود.

پیش فروش دانگ فنگ H30 کراس (آذر95)+بررسی کامل H30 کراس

طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو (آذر 95)

تنها 6 میلیون تومان پیش پرداخت برای خرید 206

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی