پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید خودرو_پژو 206

افزایش تولید خودروسازان داخلی به بیان آمار و ارقام

تولید انواع سواری در تمام خودروسازان داخلی به جز یک شرکت در آبان ماه امسال افزایش یافته است. در این مدت تولید انواع سواری در گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان داخلی ۱۳۴.۲ درصد رشد داشته و از ۲۶ هزار و ۴۰ دستگاه در آبان ماه سال گذشته به ۶۰ هزار و […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۰ آذر ۱۳۹۵

تولید انواع سواری در تمام خودروسازان داخلی به جز یک شرکت در آبان ماه امسال افزایش یافته است.

در این مدت تولید انواع سواری در گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان داخلی ۱۳۴.۲ درصد رشد داشته و از ۲۶ هزار و ۴۰ دستگاه در آبان ماه سال گذشته به ۶۰ هزار و ۹۹۳ دستگاه رسید.

تولید انواع سواری در گروه خودروسازی سایپا به عنوان رقیب ایران خودرو نیز صعودی بوده و با افزایش ۱۷۱.۳ درصدی از ۱۸ هزار و ۷۷۱ دستگاه در آبان ۱۳۹۴ به ۵۰ هزار و ۹۲۶ دستگاه افزایش یافت.

آبان ماه امسال تولید انواع سواری در گروه بهمن هم افزایش یافته و با رشد ۸۴.۷ درصدی از ۲۱۵ دستگاه در آبان ماه سال گذشته به ۳۹۷ دستگاه رسید.

در این مدت تولید انواع سواری در کرمان موتور نیز رشد داشته و با افزایش ۴۴.۷ درصدی از ۲۷۵۴ دستگاه در آبان ۱۳۹۴ به ۳۹۸۴ دستگاه افزایش یافت.

تولید انواع سواری در خودروسازی مدیران نیز افزایش یافته و با رشد ۵۱.۷ درصدی از ۳۱۱۳ دستگاه در آبان ماه سال گذشته به ۴۷۲۲ دستگاه رسید.

همچنین تولید انواع سواری در خودروسازی راین نیز صعودی بوده و از صفر دستگاه در آبان ۱۳۹۴ به ۲۵۰ دستگاه افزایش یافت.

اما برخلاف این شرکتها تولید انواع سواری در شرکت سازه‌های خودرو دیار متوقف شده و از ۲۱ دستگاه در آبان ماه سال گذشته به صفر رسید.

افزایش تولید خودروسازان ناشی از افزایش تعهدات

تاثیر افزایش جهشی نرخ ارز بر صنعت خودرو

رکورد تولید سایپا پرس شکسته شد

آمار تولید خودرو تا پایان آبان ۹۵+جدول عملکرد خودروسازان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی