کسب رتبه نخست در زمینه رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش توسط ایرتویا

بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته از سوی ISQI، شرکت ایرتویا به‌عنوان نماینده تویوتا در ایران، با کسب 767 امتیاز از 1000 امتیاز ممکن، در نیمه نخست سال میان تمامی شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در ایران (تولیدکنندگان و واردکنندگان) با بیش از 10 نمایندگی در سطح کشور توانست رتبه نخست را در زمینه رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش به دست آورد.

بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته از سوی ISQI، شرکت ایرتویا به‌عنوان نماینده تویوتا در ایران، با کسب 767 امتیاز از 1000 امتیاز ممکن، در نیمه نخست سال میان تمامی شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در ایران (تولیدکنندگان و واردکنندگان) با بیش از 10 نمایندگی در سطح کشور توانست رتبه نخست را در زمینه رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش به دست آورد.

در مطالعه رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش، شاخص‌هایی همچون زمان صرف شده جهت انجام تعمیرات، برخورد و پاسخگویی، هزینه پرداختی، کیفیت خدمات و توزیع شبکه خدمات پس از فروش مورد بررسی قرار گرفته است و بر اساس این شاخص‌ها، ایرتویا توانسته بالاترین امتیاز را میان شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در ایران از آن خود کند.

رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش

 

۶ مشکل خودرو که منجر به تشخیص اشتباه می‌شوند

چگونه امداد خودرو متفرقه را از اصل تشخیص دهیم؟

گارانتی ۱۲ ساله برای خودروهای مک‌لارن

جزییات الزام خدمات پس از فروش خودرو