پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای i10 و هیوندای i20 کرمان موتور

قیمت و تاریخ آغاز فروش هیوندای i10 و هیوندای i20 مشخص شد

چندی پیش خبر از معرفی هیوندای i10 و هیوندای i20 داده بودیم. حالا قیمت این دو هاچ بک تولیدی کرمان موتور اعلام شده و شرکت کرمان موتور قصد دارد از ۱۸ دی ماه امسال فروش این دو خودرو را آغاز کند. بروز رسانی: تخفیف ویژه نوروزی برای خرید هیوندای i20 بروزرسانی: شرایط جدید فروش هیوندای i10 ویژه […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۴ دی ۱۳۹۵

چندی پیش خبر از معرفی هیوندای i10 و هیوندای i20 داده بودیم. حالا قیمت این دو هاچ بک تولیدی کرمان موتور اعلام شده و شرکت کرمان موتور قصد دارد از ۱۸ دی ماه امسال فروش این دو خودرو را آغاز کند.

بروز رسانی: تخفیف ویژه نوروزی برای خرید هیوندای i20

بروزرسانی: شرایط جدید فروش هیوندای i10 ویژه دهه فجر 95

سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور با اعلام این خبر از برنامه گسترده و زمان بندی شده کرمان موتور با هیوندای موتور کره جنوبی در حوزه تولید محصولات جدید خبر داد و افزود: محصول هیوندای آی۲۰ که در ایران تولید و عرضه خواهد شد مدل ۲۰۱۷ این خودروساز کره ای و محصول ویژه بازار اروپا است.

وی با اشاره به توافق صورت گرفته بین کرمان موتور و هیوندای موتور در تابستان امسال، تصریح کرد: براساس این تفاهم و توافق، طرف کره ای متعهد به انتقال دانش فنی و تکنولوژی برای تولید و عرضه خودروهای روز هیوندای به کرمان موتور شده است.

فیروزی، در خصوص قیمت دو محصول هیوندای i10 و هیوندای i20  نیز بیان کرد: خودروی هیوندای i20 با قیمت ۸۶٫۹ میلیون تومان و هیوندای هیوندای i10 با قیمت ۷۱٫۹ میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد و در آغاز فروش این دو خودرو به مناسبت رونمایی از این دو محصول، تخفیفات ویژه ای به خریداران تعلق خواهد گرفت.

مدیرعامل کرمان موتور همچنین یادآور شد: تمام خودروهای هیوندای i10 و هیوندای i20 با گیربکس اتوماتیک تولید و عرضه می شود و بخشی از محصولات پیش فروش شده در ماه جاری، تا قبل از آغاز سال جدید تحویل خریداران خواهد شد.

فیروزی در پایان مهمترین دغدغه مجموعه کرمان موتور و گروه صنایع خودروسازی کرمان در گام نخست را تولید خودروهای با کیفیت و به روز، و در گام دوم حفظ و افزایش اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید دانست تا ضمن برآورده ساختن نیاز مشتریان، شاهد توسعه صنعتی و اقتصادی میهن عزیزمان باشیم. شرکت هیوندای کره جنوبی  در گذشته نیز با مجموعه کرمان موتور همکاری داشت که پس از تحریم این شرکت بازار ایران ایران را ترک کرد . حال پس از برجام و ورود شرکت های بزرگ به ایران هیوندا نیز همکاری خود را با کرمان خودرو ادامه داد و این اولین تولید مشترک هیوندای با کرمان موتور است.

مشخصات فنی هیوندای i10 و هیوندای i20

جدول مشخصات فنی هیوندای i10 و هیوندای i20

هیوندای i10 محصول جدید کرمان موتور را بیشتر بشناسید

فروش نقد و اقساط لیفان X50 اتوماتیک آغاز شد

افزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار + جدول قیمت

پیش فروش جک S5 اتوماتیک با قیمت روز

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی