پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط اتوبوس

۵ خط اتوبوس در مناطق ۱۸ و ۲۲ راه اندازی می‌شود

به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، ۵ خط جدید اتوبوس در مناطق ۲۲ و ۱۸ راه اندازی خواهد شد. همچنین سنندجی در حاشیه مراسم ورود ۲۶ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل منطقه ۱۶ به سوالاتی پیرامون خط اتوبوس خیابان مطهری-بهشتی پاسخ داد. به نقل از ایسنا، پیمان سنندجی شب گذشته در حاشیه […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۵ دی ۱۳۹۵

به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، ۵ خط جدید اتوبوس در مناطق ۲۲ و ۱۸ راه اندازی خواهد شد. همچنین سنندجی در حاشیه مراسم ورود ۲۶ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل منطقه ۱۶ به سوالاتی پیرامون خط اتوبوس خیابان مطهری-بهشتی پاسخ داد.

به نقل از ایسنا، پیمان سنندجی شب گذشته در حاشیه مراسم ورود 26 دستگاه اتوبوس تک کابین تولید داخل با بیان اینکه تأمین و خرید اتوبوس یک دغدغه است، گفت: تهران 3000 دستگاه اتوبوس فرسوده دارد که باید برهمین اساس خطوط، براساس فرسودگی و با اولویت جنوب تهران تقویت شود.

وی با بیان اینکه این 26 دستگاه اتوبوس تک کابین در دو خط اتوبوس فیاض‌بخش – جوادیه و ابریشم – فیاض‌بخش مشغول به فعالیت خواهند شد، تصریح کرد: این دو خط اتوبوس 24 کیلومتر از محدوده منطقه 16 را پوشش می‌دهند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه این اتوبوس‌ها ساخت داخل هستند و از استاندارد بالایی برخوردار هستند گفت: قیمت هر دستگاه اتوبوس 500 میلیون تومان تخمین زده شده است و تا پایان سال 50 دستگاه اتوبوس دیگر نیز وارد ناوگان می‌شوند.

سنندجی با بیان اینکه هر اتوبوس تک کابین ظرفیت جابه‌جایی 700 مسافر را دارد، گفت: روزانه 14 هزار نفر مسافر از طریق این 26 دستگاه اتوبوس جابه‌جا می‌شوند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال دو خط دیگر اتوبوس در منطقه 22 و  سه خط اتوبوس در منطقه 18 راه‌اندازی می‌شود، گفت: البته راه‌اندازی خطوط نیازمند اتوبوس است که متاسفانه برای توسعه خطوط برای شهر تهران با اتوبوس‌های فرسوده مواجه هستیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد سرانجام خط اتوبوس مطهری – شهید بهشتی با بیان اینکه این خط با 18 الی 20 اتوبوس روزانه 10 هزار نفر را جابه‌جا می‌کند، گفت: کیفیت این خط در حال بررسی است اما از سوی دیگر با اینکه با اعتراض کسبه مواجه هستیم، اما مردم و مسافران به شدت از این خط راضی هستند.

سنندجی با بیان اینکه بالطبع با راه‌اندازی یک خط اتوبوس، توقف ماشین‌های شخصی جلوی مغازه‌ها دچار مشکل می‌شوند و از یک طرف تردد اتوبوس‌ها خلاف جریان ترافیک ممکن است اختلالاتی ایجاد کند، گفت: با این حال اولویت با حمل و نقل عمومی است و این خط توانسته روزانه 10 هزار نفر را جابه‌جا کند که نباید از این مهم چشم‌پوشی کرد.

تجهیز شرکت واحد اتوبوسرانی به نسل جدید اتوبوس های یورو6

محدودیت های جدید تردد در بزرگراه صدر و تونل نیایش

کنترل فضای پارک حاشیه ای توسط خودروهای مکانیزه پلیس

گسترش خدمات حمل و نقل معلولان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی