پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

zamyad-nissan-وانت-زامیاد-نیسان

فروش فوری اعتباری وانت نیسان با تسهیلات بدون بهره

مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز فروش فوری اعتباری وانت نیسان دوگانه سوز با تسهیلات بدون بهره در راستای حمایت از مصرف کنندگان خودروی کار خبر داد. بروزرسانی: جک و پیکاپ جهانی! / جک T6 در میان برترین پیکاپ های صادراتی چین شرایط فروش پیکاپ ریچ توسط پارس خودرو اعلام شد به […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۹ دی ۱۳۹۵

مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز فروش فوری اعتباری وانت نیسان دوگانه سوز با تسهیلات بدون بهره در راستای حمایت از مصرف کنندگان خودروی کار خبر داد.

بروزرسانی:

جک و پیکاپ جهانی! / جک T6 در میان برترین پیکاپ های صادراتی چین

شرایط فروش پیکاپ ریچ توسط پارس خودرو اعلام شد

به نقل از سایپا نیوز، رضا تقوی، مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا برای دومین بار در کشور و با هدف کمک به اقتصاد خانواده ها با شرایط ویژه اقدام به ایجاد طرح جدید” فروش فوری اعتباری وانت نیسان دوگانه سوز” با شرایط استثنایی کرده است.

مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در تشریح این شرایط گفت: وانت نیسان دوگانه سوز با سقف تسهیلات 260 میلیون ریالی با بازپرداخت طولانی مدت و کمترین مبلغ پیش پرداخت (100میلیون ریال) و همچنین با کوتاهترین زمان تحویل برای مشتریان محترم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این طرح پس از طرح فروش تسهیلات دولت درسال 94  برای دومین بار در بازار خودروی تجاری سبک کشور در مدت زمان محدودی توسط گروه خودروسازی سایپا انجام می شود.

مدیر بازایابی و فروش سایپا تصریح کرد: از نکات قابل توجه این طرح فروش، تسهیلات بدون بهره و بدون نیاز به ضامن و تحویل فوری خودرو است و مشتریان محترم می توانند تنها با پیش پرداخت 100 میلیون ریال نسبت به ثبت نام خودرو در نمایندگی سراسر کشور اقدام نمایند.

علاقمندان جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا درسراسر کشور، به نشانی سایت اینترنتی www.saipagroup.ir  نیز مراجعه نمایند.

تولید 4 مدل وانت در کشور متوقف شد

کدام دست دوم؟ تقابل مزدا323 و سیتروئن زانتیا

جدیدترین آمار کیفیت خودروهای داخلی منتشر شد + جدول

با ۸ میلیون تومان پیش پرداخت صاحب تیبا شوید

اسفند ماه امسال منتظر ساینا اتوماتیک در بازار باشید

پیش فروش مدل های مختلف پراید با پرداخت 6 میلیون تومان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی