پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای i20 کرمان موتور

شرایط جدید پیش فروش هیوندای i20

از 18 دی ماه، شرکت کرمان موتور پیش فروش هیوندای i20 و i10 را با شرایط مختلف آغاز کرد که با استقبال خریداران روبرو شد و هیوندای i20 تکمیل ظرفیت شده و بخشنامه جدید برای فروش این خودرو اعلام شده است. بروز رسانی: تخفیف ویژه نوروزی برای خرید هیوندای i20 شهریور ماه سال جاری، مدیر […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۱ دی ۱۳۹۵

از 18 دی ماه، شرکت کرمان موتور پیش فروش هیوندای i20 و i10 را با شرایط مختلف آغاز کرد که با استقبال خریداران روبرو شد و هیوندای i20 تکمیل ظرفیت شده و بخشنامه جدید برای فروش این خودرو اعلام شده است.

بروز رسانی: تخفیف ویژه نوروزی برای خرید هیوندای i20

شهریور ماه سال جاری، مدیر عامل شرکت کرمان موتور از امضای قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی برای تولید 2 مدل خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خبر داد و گفت: در گام اول و از ابتدای فصل زمستان، تولید دو محصول هیوندای آی 20 و آی 20 در کارخانه کرمان موتور آغاز خواهد شد و تمام توان خود را برای تولید و عرضه محصولات به روز و با کیفیت به کار خواهیم بست.

در حال حاضر حواله‌های هیوندای i20 تحویل اردیبشهت و خرداد 96، با قیمت 49 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. در بخشنامه جدید که از 20 دی ماه منتشر شده، این خودرو با موعد تحویل تیرماه 96 عرضه میگردد.


شرایط پیش فروش هیوندای i20 – دی ماه ۹۵

شرایط فروش هیوندای i20

قیمت و تاریخ آغاز فروش هیوندای i10 و هیوندای i20 مشخص شد

هیوندای i10 محصول جدید کرمان موتور را بیشتر بشناسید

شرایط پیش فروش هیوندای I10 و I20 اعلام شد+جدول

بررسی اجمالی بی وای دی اس 6 به بهانه پلاک شدن این خودرو جدید

شرایط فروش لیفان 820 اغاز شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی