پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انسداد مقطعی تونل امیرکبیر

جزییات انسداد مقطعی جاده چالوس در محدوه تونل امیرکبیر

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از انسداد مقطعی در محور کرج – چالوس محدوده تونل امیرکبیر به دلیل عملیات ایمنی خبر داد. به نقل از مهر-عباس صفری با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر عملیات ایمنی برای جلوگیری از ریزش سنگ در محدوده تونل امیرکبیر در حال اجرا است. […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۲ دی ۱۳۹۵

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از انسداد مقطعی در محور کرج – چالوس محدوده تونل امیرکبیر به دلیل عملیات ایمنی خبر داد.

به نقل از مهر-عباس صفری با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر عملیات ایمنی برای جلوگیری از ریزش سنگ در محدوده تونل امیرکبیر در حال اجرا است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اجرای عملیات ایمنی در محدوده تونل امیرکبیر ۱۸ ماه به طول می‌انجامد، گفت: هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد عملیات توسط اکیپ‌های راهداری انجام می‌شود.

صفری تأکید کرد: در ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چندروزه اجرای عملیات ایمنی در طول روز و هم‌زمان با عبور ترافیک انجام می‌شود.

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز در بخش دیگری با اشاره به انجام عملیات ایمنی لق گیری در محورهای فرعی جاده کرج – چالوس، گفت: این عملیات به‌صورت مقطعی و در محورهای فرعی در حال انجام است.

وی بابیان اینکه انجام عملیات لق گیری در محور چالوس جزو امور جاری اکیپ‌های راهداری است، گفت: این عملیات در محور اصلی از محدوده بیلقان تا تونل کندوان نیز به‌صورت مقطعی انجام می‌شود.

نداشتن زنجیرچرخ از عوامل مهم تصادف در محورهای برف خیز

آخرین جزییات تصادف مرگبار اتوبوس در جاده چالوس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی